15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Tomáš Búřil

Vztahuje se k

Tomáš Búřil: v Právu bylo třeba trochu změnit pořádky

29.února » Marketing&Media
Nejdřív televize, poté rozhlas a online audio. Od návratu do Seznamu se Tomáš Búřil každý rok věnuje jinému mediatypu. Teď přišla řada i na tisk. „Je mnohem snazší naučit online člověka prodávat offline produkty než naopak,“ říká obchodní ředitel Se…

Jiří Bartoška se stal MAM Osobností roku

26.února » Marketing&Media
Na základě nominací od čtenářů a širší veřejnosti zvolila redakce oborového týdeníku Marketing & Media vítěze ankety MAM Osobnost roku. Stal se jí Jiří Bartoška, prezident Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Článek Jiří Bartoška se stal …

Market Tools Stage: Dopolední příběhy a emoce

10.listopadu » Marketing&Media
Market Tools Stage na Forum Media 2023 nabídla plno zajímavých přednášek. Článek Market Tools Stage: Dopolední příběhy a emoce se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Seznam spouští fotbalovou fantasy ligu. Potěší i hokejové fanoušky, nabídne sestřihy z extraligy

11.července » CzechCrunch
Po sedmi letech skončily v červnu fantasy ligy od Sazky. S novou sezónou na ně chce navázat Seznam, začíná fotbalovou soutěží. Článek Seznam spouští fotbalovou fantasy ligu. Potěší i hokejové fanoušky, nabídne sestřihy z extraligy se nejdříve objevi…

Nové Seznam Menu nabízí přehlednou nabídku reklamních formátů

29.června » MEDIAR
Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s příznačným názvem Seznam Menu. Ta jim umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a rekl…

Seznam servíruje přehledné menu

4.května » Marketing&Media
Klienti mohou podle požadavků vybírat z komplexní nabídky reklamních formátů Článek Seznam servíruje přehledné menu se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Online reklama loni vyrostla o 18 %, hlásí SPIR

17.dubna » MEDIAR
Podle výzkumu obsadili inzerenti online reklamní prostor za 118 miliard Kč v ceníkových cenách. V čistých cenách to podle obchodního ředitele Seznamu je zhruba šestkrát míň. Zdroj

Seznam.cz spustil navigátor reklamních formátů Seznam Menu

27.března » Marketing&Media
Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s názvem Seznam Menu. Ta umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a reklamní strategii.…

Produktová inzerce na Seznamu rozšířila výkon, audio roste

18.ledna » MediaGuru
Seznam.cz se loni zaměřil na rozšiřování produktové databáze a podařilo se mu významně rozšířit výkon produktové inzerce, říká obchodní ředitel Tomáš Búřil.

Tato informační stránka o Tomáš Búřil zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Tomáš Búřil" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes