Ondřej Sitta |
Vztahuje se k |
Ondřej Sitta: Zadavatelé by se neměli snažit být hrdinou příběhu25.prosince » Marketing&Media Rovněž menší firmy mívají velké ambice s nativní reklamou, pomůže jim se s obsahem „potápět“. Článek Ondřej Sitta: Zadavatelé by se neměli snažit být hrdinou příběhu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Pro efektivní nativní reklamu jen pěkný obsah nestačí5.října » MediaGuru V nejlepších brand studiích nativní reklamy by rozhodně neměli chybět marketingoví odborníci, říká zahraniční řečník letošního Seznam Fora, Jesper Laursen. Proč by se klienti s menším rozpočtem měli naučit potápět13.září » Marketing&Media Asi nejsem sám, kdo dostudoval a chtěl v pracovním životě dělat velké věci a měnit svět. Realita ale mnoha lidem záhy přistřihne křídla. AdvertorialSeznam Brand Studio hravě obstojí ve světové konkurenci13.července » Marketing&Media Tuzemskému Seznam Brand Studiu se daří. Těší se rostoucímu zájmu klientů o kreativně zpracované nativní kampaně na klíč, za své projekty sbírá mezinárodní ceny a také se rozrůstá o nové členy. Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra16.června » MEDIAR Přední české mediální domy v posledních letech budují oddělení zaměřená na takzvanou nativní reklamu, druh inzerce, který svou formou i obsahem připomíná redakční články. Komerční textaři spolu s grafiky, kodéry a marketingovými stratégy připravují … Seznam.cz vyhlásil vítěze soutěže Agenturní spolupráce roku16.května » MediaGuru Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. Seznam Brand Studio je nejlepší na světě. Získalo pět prestižních ocenění9.března » Seznam Zprávy Seznam Brand Studio získalo prestižní světové ocenění Native Advertising Award za reklamu – kromě ceny za nejlepší studio získalo další čtyři trofeje. Na jednom z oceněných projektů se podíleli i redaktoři Seznam Zpráv. Investice do propagace je nutná i u kvalitního obsahu14.května » MediaGuru Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First. Seznam očekává pokračující růst výnosů z nativní reklamy25.března » MediaGuru Vedle RTB nativní reklamy a obsahové sítě předpovídá Seznam.cz růst i u nativní videoreklamy, říká Ondřej Sitta. Seznam Brand Studio zabodovalo na Native Advertising Awards. Má zlato a stříbro28.ledna » Marketing&Media Seznam Brand Studio svými kampaněmi uspělo v mezinárodní odborné soutěži Native Advertising Awards. Zlatou pozici získalo studio pod vedením Ondřeje Sitty v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň a další stříbrnou za nejlepší využití psaného slov… Seznam Brand Studio vyhrálo v mezinárodní soutěži Native Advertising Awards28.ledna » Seznam Zprávy Seznam Brand Studio získalo ocenění v soutěži Native Advertising Awards. Uspělov kategoriích Nejlepší nízkorozpočtová kampaň, Nejlepší využití psaného slova, Studio roku i Osobnost roku. |
Seznam.cz
- Internetová společnost
|