Michaela Vasilová |
Vztahuje se k |
Poptávka po TV reklamě převyšuje kapacitu i na Atmedia4.září » MediaGuru Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu poptávaných GRPů. Zkušenost: Jak se polský TV trh vypořádal s nulovými spoty24.listopadu » MediaGuru Zatímco před zavedením technického poplatku neobdržely polské televizní stanice za odvysílání těchto reklamních spotů žádné peníze, nyní za ně získávají aspoň symbolickou částku, píše Michaela Vasilová. Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem24.listopadu » MediaGuru Třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské TVP, se dotýká tématu tzv. technického poplatku. Dramatické mediální zdražení startuje26.října » Marketing&Media Dvě hlavní komerční televize zdražují dvouciferně. Přidává se online, rádia, tištěná média a zvažují to i provozovatelé venkovních ploch. O zdražování televizní reklamy se na trhu hovořilo už několik posledních měsíců. Minulý týden obě hlavní komerč… Atmedia zdražuje televizní reklamu až o 10%22.října » Parabola.cz Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflaci navýší cenu za telev… Atmedia zdražuje televizní reklamu až o 10 %22.října » FeedIT.cz Praha, 22. 10. 2021 – Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflac… Atmedia reaguje na růst poptávky, cenu zvýší až o 10 %21.října » MediaGuru Zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2022 považuje managing directorka Atmedia Michaela Vasilová za nezbytný krok, jak reagovat na vyprodanost reklamního prostoru. Atmedia: Za video na vyžádání platí 28 % českých TV diváků20.října » MediaGuru Alespoň jednu video službu na vyžádání (VOD) si platí 28 % českých televizních diváků, vyplývá z měření Atmedia index. Nejčastěji jde o Netflix. Atmedia: Poptávka po televizní reklamě stále roste15.října » SatCentrum Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Za první tři čtvrtletí letošního roku společnost Atmedia, které na našem trhu zastupuje 28 tematických TV prodala o 30 % více GRPů než za stejné období loni. Zaznamenala také nárůst podíl… Atmedia: Poptávka po televizní reklamě stále roste12.října » MediaGuru Řada klientů podle šéfky Atmedia komunikuje standardně kontinuálně v průběhu celého roku a televize jsou vyprodané i v měsících, které byly dříve méně využívané. Atmedia: Poptávka po televizní reklamě stále roste11.října » Parabola.cz Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Atmedia: Poptávka po televizní reklamě stále roste11.října » FeedIT.cz Praha, 11. 10. 2021 – Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku společ… |
|