Petr Struna |
Vztahuje se k |
Čedok nasazuje kampaň s perníčkem, využívá také AI24.září » MediaGuru Cestovní kancelář Čedok představila novou kampaň s využitím AI, kterou podporuje prodej zájezdů do exotických destinací. Ogilvy Performance Marketing zrušila výzkum programatického nákupu a sestavila oddělení Growth marketing21.února » Marketing&Media Growth marketing není jen módním marketingovým trendem, ale naopak se ukazuje jako udržitelná a opakovatelná cesta k úspěchu. Článek Ogilvy Performance Marketing zrušila výzkum programatického nákupu a sestavila oddělení Growth marketing se nejdříve… Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?22.ledna » MEDIAR Tým Ogilvy Performance Marketing v Česku spravoval jen za poslední kvartál 2022 online mediální investici v hodnotě 330 milionů Kč – popustíme-li uzdu fantazii a přepočteme-li to na ceníkové ceny televizní reklamy. Díky dobře zvolené nákupní strateg… AdvertorialNeplaťte za online reklamu, kterou nikdo nevidí14.března » Marketing&Media Pokud jde o vyhodnocování výkonových kampaní, není metrika jako metrika. V moři dat se snadno stane, že i specialisté zabřednou do ukazatelů, které toho o skutečných výsledcích kampaně mnoho neřeknou. Hard GDPR? Nic není tak tragické, jak se zdá20.prosince » Protext Praha 20. prosince 2021 (PROTEXT) - Jan Saivera & Petr Struna, Ogilvy Performance Marketing Cookies nově jen se souhlasem. S možností odmítnutí reklamních systémů už ale někteří hráči dva roky pracují. Jaký má dopad na výkon online kampaní? Je panik… AdvertorialHard GDPR? Nic není tak tragické, jak se zdá15.prosince » Marketing&Media Cookies nově jen se souhlasem. S možností odmítnutí reklamních systémů už ale někteří hráči dva roky pracují. Jaký má dopad na výkon online kampaní? Je panika na místě? |
Seznam.cz
- Internetová společnost
|