|
Vztahuje se k |
ANKETA: Automobilový průmysl prošel řadou změn. Hlasujte, jaká se vás dotkla nejvíce20:26 » tn.cz Už 25 let uběhlo od začátku přelomového roku 2000. My se v následujících dnech, které zbývají do Nového roku, budeme věnovat právě tomu, co se za poslední čtvrtstoletí u nás změnilo. Jedním z odvětví, které se od základu proměnilo, je automobilový p… Test Opel Grandland: Krasavec, který se zbavil problémové techniky18.listopadu » Auto Journal Máme tady jednoho smutného rekordmana. Je jím právě Opel Grandland – podle údajů expertů AAA AUTO nejdéle prodávané auto na trhu s ojetinami. Než se prodá, trvá to v průměru tři čtvrtě roku, přesně 275 dnů. A víte proč? Napovíme: myslíte si, že výko… Test Ford Bronco: mladší brácha Wrangleru. Ale stejně schopný a o dost levnější18.října » Auto Journal Moc hezký wrangler, tohleto tvoje bronco, řekl mi jeden kamarád z off-roadu, když viděl, s čím jsem přijel na polygon do Milovic. A skoro měl pravdu – až na přední masku tohle auto opravdu vypadá jako offroadová ikona od Jeepu. Tehdy jsem mu ještě s… Alpy, jezera, vodopády a sto let stará auta. Zahřívací kolo 1000 Miglia přivedlo do Rakouska nádherné veterány včetně unikátní1.října » Auto Journal Rakousko má většina z nás spojené se zasněženými štíty Alp, prvotřídními sjezdovkami, nebo naopak rozkvetlými horskými loukami, případně malebnými historickými městy u křišťálově čistých jezer. Málokdo si ho představuje jako kulisu špičkové veteráns… S oktávií za tři litry na sto, s elektrikou za 10,6 kWh. Škodovky soutěžily o co nejnižší spotřebu24.září » Auto Journal Reálná průměrná spotřeba auta s benzinovým motorem je v roce 2025 přesně 6,25 litru; u dieselových vozů je to 5,5 litru. A u elektromobilu 17 kilowatthodin na sto kilometrů. Tak to alespoň tvrdí „hluboká rešerše“ umělé inteligence Perplexity a my ne… Test Hyundai Ioniq 5 N-line: Facelift, který opravdu má smysl15.září » Auto Journal Je to paradox. Jedna ne sice úplně běžná, ale ve světě moderních technologií už dlouho zavedená vychytávka, a udělá tolik parády, že se o tohle elektrické SUV zajímají nejen fanoušci zelených značek, ale i soused, který tradičně nevěří ničemu, co ne… Test Dacia Bigster: nejlevnější velká čtyřkolka. Jen velké rodiny neuspokojí17.srpna » Auto Journal Zaručenou pozornost zaručí motoristickému novináři dva druhy aut. Buď ta luxusní za miliony, nebo naopak ta nejdostupnější – což v dnešních poměrech znamená přibližovadla s cenou do půl milionu korun. Tam jsme se kvůli inflaci posunuli. Každopádně j… Test Mitsubishi Outlander PHEV: Velmi povedený a komfortní poloviční elektromobil14.července » Auto Journal V jednom z minulých testů jsem se rozvášnil nadšením pro elektrické Audi Q6 e-tron (TEST ZDE) s tím, že bych do takového elektromobilu klidně šel, jen kdyby nebyl tak drahý. Dnes tady máme něco, co by mě uspokojilo asi ještě víc – a za poloviční cen… Test Audi A6 e-tron: sebevědomý konkurent Tesly, který dojede hodně přes 600 km na jedno nabití. Konečně12.července » Auto Journal Hurá! Máme tu nový, výkonný a ve všech ohledech zajímavý elektromobil. A není to SUV! Za to značce Audi náleží velký potlesk na otevřené scéně. Nikdy jsem příliš nechápal mánii automobilek stavět elektrovozy z velkých SUV – vždyť vysoká stavba karos… Test Peugeot 5008 1.2 PureTech. Směšně malý motor? Jen na papíře. V praxi jede a nežere moc11.července » Auto Journal Největší z osobních peugeotů je jedním z posledních aut na trhu, která nabízejí sedm míst pro velké rodiny. Tedy aut osobních, dodávky dnes vynecháme. A 5008 má také jednu věc, v českých poměrech nadmíru důležitou, ba klíčovou: solidní cenu. Dalo by… Test MG ZS: Hybrid+: Výkonný, bohatě vybavený, zajímavě naceněný. Jen ne úplně vyladěný24.května » Auto Journal Nový hybrid od čínské značky s britskými kořeny má odpich srovnatelný s moderním turbodieselem, stejně jako spotřebu. Cenově je to nejvýhodnější „full hybrid“ na českém trhu, netrumfne ho ani Dacia. Údělem motoristického novináře je být při posuzová… Ztratil jsem SPZ a šel na úřad. Digitalizace skončila propiskou a pokáráním23.května » Auto Journal Online žádost, offline tužka. Vítejte na českém úřadě roku 2025. Digitalizace věcí kolem aut je super, ale když už se něco dělá, mělo by se to dotáhnout do konce. Chtěl jsem takhle vyřídit banální věc – ztratil jsem přední registrační značku, postar… |
|