Christophe Wechsler |
Vztahuje se k |
3 slova, která skloňují kreativci11.prosince » Digichef Nejen Leoše Mareše zasáhla 3 slova. Stejný počet pojmů k zamyšlení si odnáším i z konference Creative Restart, která se odehrála 30. listopadu v kině Dlabačov. Mezi protřelé tváře, které se dělily o svoje zkušenosti, patřili například Christophe Wec… Kiwi.com v kampani vyzývá k hledání „velikonočních vajíček“4.dubna » Marketing&Media Společnost spustila soutěž o vouchery na letenky, zúčastnit se mohou ti, kdo ve spotech odhalí „easter eggs“ – skryté odkazy na různé země. Článek Kiwi.com v kampani vyzývá k hledání „velikonočních vajíček“ se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kiwi dává karate úder směnným kurzům při nákupu letenek7.prosince » Marketing&Media Kreativní tým Kiwi.com vypustil další video ze série „cestovních hacků“, které navazují na novou identitu značky. Článek Kiwi dává karate úder směnným kurzům při nákupu letenek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kiwi.com představuje novou brandovou identitu8.října » Marketing&Media Kiwi.com představuje novou brand identity, která reflektuje unikátní pozici společnosti v segmentu cestovního průmyslu, zdůrazňuje její inovativní technologie, na nichž byla založena, a odlišuje ji tak od ostatních hráčů na trhu. Článek Kiwi.com pře… Stavíme globální značku od základů3.srpna » Marketing&Media Představíme první velkou televizní kampaň, říká Christophe Wechsler, který vede interní kreativní tým Kiwi.com. Čím víc emoji máme, tím víc jich potřebujeme4.července » MEDIAR AdParáda: První místo pro „Bezpečný domov“ od Ikea20.prosince » MediaGuru Kampaň „Společně za bezpečný domov“, kterou pro Ikea vytvořila agentura Triad Advertising, vítězí v poslední letošní AdParádě. |
|