Lukáš Cingr |
Vztahuje se k |
Tyto značky mají Češi nejradši. Žebříčku kraluje banka25.prosince » Peníze.cz Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna. Zákaznická zkušenost se poprvé zhoršila, první je stále Air Bank21.prosince » MediaGuru Český trh jako celek si pohoršil v obou hlavních metrikách, kterou sleduje studie KPMG. Hlavním důvodem jsou rostoucí ceny zboží. Studie AjajAI: zákaznická zkušenost se poprvé zhoršila, premiantem je opět Air Bank15.prosince » Marketing&Media Air Bank se i letos stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika – tentokrát pod název AjajAI. Kvůli zdražování se poprvé po šesti letech CX celkově zhoršila. Článek Studie Aj… Chování firem se podle Čechů zhoršilo, říká průzkum. Lidem vadí zdražování15.prosince » Seznam Zprávy Chování tuzemských firem se podle jejich zákazníků poprvé po šesti letech zhoršilo. Důvodem je zejména zvyšování cen. Tyhle značky mají Češi nejradši. Žebříčku kraluje banka15.prosince » Peníze.cz Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna. KPMG živě: Které firmy zákazníci milují?15.prosince » Metro Pořadí 100 firem z devíti odvětví seřazených podle hodnocení českých zákazníků dnes představí poradenská společnost KPMG. Přenos z tiskové konference v sídle společnosti KPMG začne v 10:00. Člověčenství zůstane, AI navzdory31.května » Zboží a Prodej Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká opravdu kvůli zákazníkům. A díky žebříčku stovky nejlepších zákaznických zkušeností, které realizuje společnost KPMG ČR, se můžete inspirovat tím, jak to dělaj… Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy31.května » Zboží a Prodej Značky na českém trhu se věnují spíš dílčím částem zákaznické zkušenosti, než jejich orchestraci, tedy dokonalé souhře v jejím řízení. Studie CX společnosti KPMG odhaluje stovku těch nejlepších tuzemských firem, které zákaznickou zkušenost „umí“, vč… Živě: TK KPMG: Které firmy zákazníci milují?31.března » Metro Poradenská společnost KPMG představí ve čtvrtek 30. března 2023 pořadí 100 firem z devíti odvětví seřazených podle hodnocení českých zákazníků. Studii "Dokonalá souhra“ okomentují experti KPMG Lukáš Cingr a Jan Klimeš, kteří vysvětlí, co je pro naku… Nejoblíbenější značkou je Air Bank, ukázal průzkum zkušeností30.března » Peníze.cz Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v?Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě padesáti tisíc klientských hodnocení. Před rokem skončila na druhém místě. KPMG: Žebříčku zákaznické zkušenosti vévodí Air Bank30.března » Marketing&Media Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika na základě 50 tisíc klientských hodnocení. Článek KPMG: Žebříčku zákaznické zkušenosti vévodí Air Bank se nejdříve obj… |
Petr Stuchlík
- Český podnikatel
|