15
new stories - click to show

Ondřej Drábek

Related to

Dřevěné sochy vyřezává bos, chce být spojený se zemí stejně jako stromy

6.August » iDNES.cz
Ondřeje Drábka z Chýnova na Táborsku můžete potkat na sochařských sympóziích nebo před jeho domem, kde pracuje se dřevem. Řezbářem z povolání se stal až v roce 2000, když zjistil, že o jeho díla je na slavnostech a trzích zájem.

Kašpaři, zhodnotil expert aktivisty

15.April » PrahaIN.cz
ROZHOVOR Můžete mít stokrát pravdu, ale pokud si o vás ostatní myslí, že jste jenom kašpar, poslouchat vás nebudou, řekl pro PrahaIN.cz Ondřej Drábek z komunikační agentury BeefBrothers.

Brumlovka představuje novou vizuální identitu

Společnost Passerinvest Group (dále Passerinvest), stojí za urbanistickou proměnou pražské lokality Brumlovka v Praze 4,... Článek Brumlovka představuje novou vizuální identitu se nejdříve objevil na Nová Večerní Praha .

Mikulovská náves se zvelebuje

2.December » RegioRevue.cz
Při průjezdu obcí Mikulov zaujmou nové úpravy v mikulovském parku. V členitém terénu horské obce byly vytvořeny dvě zpevněné plochy doplněné dvěma dřevěnými sochami a stylově řešeným dřevěným zábradlím. Autorem je řezbář Ondřej Drábek. Obec nám sděl…

Živiny a prvky v lesních půdách určují kvalitu lesů

1.October » Agris
Produkci a zdravotní stav lesů ovlivňují četné proměnné, přičemž vlastnosti půd spolu s klimatem představují dvě základní dlouhodobé charakteristiky. Posouzení kvality lesních půd je jedním ze základů lesnické typologie a má přímý vliv na postupy le…

RozhovorChtěl bych vytvořit ikonickou značku

2.June » Marketing&Media
Schopnost s klientem komunikovat zajímavě a relevantně, musí být součástí základní kompetence firmy samotné, říká Jakub Petřina, nový marketingový ředitel Rohlik Group.

Praha jako oblíbená světová kongresová destinace zažila propad o 80 procent

2.June » Marketing&Media
Praha, dlouhodobě jedna desítky nejpopulárnějších kongresových destinací světa, zažila v roce 2020 kvůli pandemii enormní propad. V porovnání s rokem 2019 se loni uskutečnilo o 78,9 procenta méně kongresů, konferencí a dalších hromadných akcí.

Značka Míša představila nový komunikační koncept od Triadu. Staví na síle dětské představivosti

2.June » Marketing&Media
Značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií z dílny pražského Triadu, který bude Míšu v Česku a na Slovensku provázet následující tři roky.

A 11 vydalo ročenku Minipivovary a na přelomu roku bude oceňovat nejlepší

2.June » Marketing&Media
Společnost A 11 vydala další z řady ročenek Premium Guide, tentokrát věnovanou minipivovarům a unikátním pivním místům v Česku.

BeefBrothers ovládá z většiny Ondřej Drábek

1.June » Marketing&Media
Skupina Ewing svůj podíl snížila na 30 procent, Drábek má nyní 65 procent. Novou partnerkou je s pěti procenty Veronika Pešková.

BeefBrothers mění vlastnickou strukturu, většinu má Drábek

1.June » MediaGuru
Agentura BeefBrothers mění svou vlastnickou strukturu. Od 1. června získává 65 % Ondřej Drábek, novou partnerkou se stává Veronika Pešková.

Tato informační stránka o Ondřej Drábek zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Ondřej Drábek" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2022 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes