Jitka Pavlová |
Vztahuje se k |
Den, kdy hranolky pomáhají. Aby rodiny mohly být spolu i v těžkých chvílích13.října » iSport.cz Milovníci hranolek zbystřete. Letošní McHappy Day je tu a vaše láska k dozlatova osmaženým bramborám tak opět pomůže dobré věci. Dnes půjde totiž polovina tržeb z prodeje veškerých hranolek v tuzemských restauracích McDonald’s na podporu Nadačního f… S dirigentem Janem Štychem o opeře v minulosti i dnes18.listopadu » Opera PLUS Jan Štych patří k našim nejstarším dirigentům. Širší veřejnosti je znám z působení v tehdejším Státním divadle v Brně a především v Národním divadle v Praze, kde nastudoval a řídil celou řadu operních titulů. Patří k našim nejlepším a zároveň nejskr… Dračí lodě se na Lipně utkaly pro dobrou věc18.srpna » Jihočeské týdeníky LIPNO NAD VLTAVOU - V neděli 15. srpna se hladina nádrže Lipno hemžila dračími loděmi. Ty se v rámci Lipno Sport Festu utkaly pro dobrou věc. Výtěžek charitativní akce v hodnotě převyšující půl milionu korun jde na podporu rodin vážně a dlouhodobě n… OBRAZEM: Dračí lodě se na Lipně utkaly pro dobrou věc18.srpna » Českokrumlovský deník V neděli 15. srpna se hladina nádrže Lipno hemžila dračími loděmi. Ty se zde v rámci Lipno Sport Festu utkaly pro dobrou věc. Výtěžek charitativní akce v hodnotě převyšující půl milionu korun jde na podporu rodin vážně a dlouhodobě nemocných dětí. Metropole Zličín hostí největší parkourovou show roku17.srpna » InfoDnes.cz (prahadnes.info) Sportovní výkony i umění, to je parkour. Užijte si víkend plný akce, v Metropoli Zličín na vás budou v sobotu 4. a neděli 5. září čekat české špičky tohoto streetového oboru, vstup je zdarma. ... Praha jako oblíbená světová kongresová destinace zažila propad o 80 procent2.června » Marketing&Media Praha, dlouhodobě jedna desítky nejpopulárnějších kongresových destinací světa, zažila v roce 2020 kvůli pandemii enormní propad. V porovnání s rokem 2019 se loni uskutečnilo o 78,9 procenta méně kongresů, konferencí a dalších hromadných akcí. Značka Míša představila nový komunikační koncept od Triadu. Staví na síle dětské představivosti2.června » Marketing&Media Značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií z dílny pražského Triadu, který bude Míšu v Česku a na Slovensku provázet následující tři roky. A 11 vydalo ročenku Minipivovary a na přelomu roku bude oceňovat nejlepší2.června » Marketing&Media Společnost A 11 vydala další z řady ročenek Premium Guide, tentokrát věnovanou minipivovarům a unikátním pivním místům v Česku. Rádio Junior novou vizuální identitou oslovuje školáky2.června » Marketing&Media Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro děti, mění vizuální identitu. Ta má za cíl oslovit školáky ve věku 8-12 let, pro něž je vysílání Rádia Junior primárně určeno. Pavlová přechází z PR.Konektoru do MSL1.června » MEDIAR |
|