Nataša Foltánová |
Vztahuje se k |
Jannis a Zuzana Samarasovi získali podíl ve společnosti Tierra Verde. Skalní fanoušci zelené značky se bouří30.března » Marketing Journal Zpráva, že manželé Samarasovi (majitelé Kofoly) kupují třetinový podíl eko brandu Tierra Verde, nebyla fanoušky značky přijata úplně vřele. Tierru Verde a celou filozofii značky založila Nataša Foltánová. V původní tiskové zprávě však o jejím odchod… Jannis a Zuzana Samarasovi získali podíl ve společnosti Tierra Verde. Skalní fanoušci zelené značky se bouří29.března » Marketing Journal Zpráva, že manželé Samarasovi (majitelé Kofoly) kupují třetinový podíl eko brandu Tierra Verde, nebyla fanoušky značky přijata úplně vřele. Tierru Verde a celou filozofii značky založila Nataša Foltánová. V původní TZ však o jejím odchodu z firmy ne… Značka TIERRA VERDE představuje sprchový gel a mýdlo na ruce s evropskou certifikací Ecogarantie30.července » Tojesenzace.cz Česko-slovenský výrobce eko drogerie TIERRA VERDE se rozhodl rozšířit portfolio produktů péče o tělo a představuje sprchový gel a mýdlo Vlasové šampony od Tierra Verde13.července » iLuxus.cz Česko-slovenský výrobce ekodrogerie, TIERRA VERDE, vyslyšel přání svých zákazníků a rozhodl se rozšířit portfolio produktů o tělovou kosmetickou řadu. Na trh přichází se třemi druhy vlasových šamponů, které stejně jako ostatní jejich výrobky naplňuj… Rozhovor: Nataša Foltánová, zakladatelka Tierra Verde12.května » Pravý domácí časopis Nebála se emigrovat, strávit několik dnů sama v poušti, jet na vlastní pěst obchodovat do Indie, pustit se do, pro ni zcela neznámého, oboru a začít prodávat v Česku zcela neznámý produkt. Tohle všechno – z mého pohledu – Nataša vždycky skvěle zvlád… Chcete nakopnout svůj byznys? Dejte se na udržitelnost! Takhle to dělá DM nebo Tesco21.února » Forbes I když to u nás není s ekoaktivismem ještě tak žhavé jako v západních zemích, podle výzkumů by neměly tuzemské korporáty ani menší firmy téma udržitelnosti ignorovat. A to nejen kvůli záchraně planety, ale také kvůli zeleně smýšlejícím zákazníkům a … Tierra Verde: Je otázkou času, kdy se do bezobalu zapojí ostatní20.února » MediaGuru Zájem o ekologické produkty roste. Podle zakladatelky společnosti Tierra Verde je to příležitost, jak lidem ukázat, že i ekologické může být pěkné a příjemné. Plasty Češi rádi nemají. Do omezení jejich používání se ale nehrnou13.února » iDNES.cz Plastový odpad, nedostatek vody a její znečištění jsou hlavní problémy, které je podle Čechů třeba řešit, pokud jde o životní prostředí a ekologii. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Gfk napříč Evropou mezi čtyřiceti tisíci tázanými. Další články k té… Slaví úspěch s ekodrogerií. Češi dnes nakupují odpovědněji, říká podnikatelka8.října » Forbes Devadesátá léta. Česko zažívá uvolněnou porevoluční éru, konzum bují a národ objevuje své možnosti. Nataša Foltánová tou dobou žije v Kanadě, kde je atmosféra o poznání jiná. Klade se větší důraz na ohleduplnost k přírodě, začínají se prosazovat eko… Peníze jsou prostředek, nikoliv účel7.března » Ekonom iHNed.cz Nataša Foltánová chtěla Čechy naučit žít bez chemie. Dnes podniká v oblasti "ekodrogerie". Podle svých slov nikde neměla žádný byznysplán a vše řešila, jak to přišlo. |
Alena Schillerová
- Česká právnička
Andrej Babiš
- Český podnikatel a politik, předseda hnutí ANO
|