15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Radek Hrachovec

Vztahuje se k

Pyžamová párty v Ikee. Brandová aktivace, nebo problém pro věrné zákazníky?

11.září » Marketing&Media
O poslední srpnové sobotě se v obchodních domech Ikea konala pyžamová party. Pro slevu 500 korun na ni ve spacích úborech dorazilo přes 30 tisíc zákazníků. Jaký smysl má taková aktivita? O tom v MAM 37/2024 polemizují stratég Tomáš Mrkvička a expert…

Dostihy a sázky s loajalitou zákazníků

16.ledna » Marketing&Media
Budoucnost je založená na retenci. Firmy zvyšují investice do věrnostních systémů, potřebují rozvoj a vedle slev nabídnout i hodnoty. Článek Dostihy a sázky s loajalitou zákazníků se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Jak se správně chovat k zákazníkovi

19.dubna » OnBusiness.cz
Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám mnohdy chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou e-commerce konferenci Reshoper. Ta se uskuteční 13. dubna v Praze a jejím tématem je, jak uspět v konkurenci. Její data ukaz…

Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum Reshoperu

13.dubna » Marketing Journal
Věrnost zákazníků je pomíjivá nebo neexistující. Větší polovina zákazníků je ve vztahu k značce, kterou nakoupila, naprosto vlažná. Matně si pamatuje její jméno. I to je dle odborníka na věrnostní programy Radka Hrachovce důvod, proč by značky měly …

13. 4. 2022, Konference Reshoper

6.dubna » Zboží a Prodej
Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám většinou chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou e-commerce konferenci Reshoper. Ta se uskuteční 13. dubna v Praze a jejím tématem je, jak uspět v konkurenci. Data průzkum…

Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum

30.března » Tojesenzace.cz
Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám v drtivé většině chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou

Průzkum: Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje

29.března » MediaGuru
Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje. Věrnost ke značce je jim lhostejná, ukazuje průzkum e-commerce konference Reshoper.

Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum Reshoperu

29.března » Marketing Journal
Věrnost zákazníků je pomíjivá nebo neexistující. Větší polovina zákazníků je ve vztahu k značce, kterou nakoupila, naprosto vlažná. Matně si pamatuje její jméno. I to je dle odborníka na věrnostní programy Radka Hrachovce důvod, proč by značky měly …

A body vaši zákazníci sbírají?

4.března » Zboží a Prodej
Nejrůznější věrnostní programy bodují u tuzemských spotřebitelů řadu let a až ze tří čtvrtin ovlivňují jejich zákaznické chování. Dřívější papírové podoby nahradily plastové karty a nyní probíhá další revoluce. Převodem věrnostních programů do on-li…

KomentářŠtefan Sarvaš: Něco o sebeklamu loajality

16.prosince » Marketing&Media
Nedávno vyšel v Marketing a Media (49/2021) článek, v němž promlouvá Radek Hrachovec z Pricewise o tom, jak se retence vyplatí. Konečně nějaká diskuse. I když se zde míchají dva pojmy. Retence a loajalita. A dva velice rozličné přístupy – víra v to,…

SEOloger č. 59: Jak retence může pomoc nejen SEO? (Radek Hrachovec)

20.listopadu » Weblogy.cz
Dovolte mi abych vás pozval na další, již 59., SEOloger, tentokrát s Radkem Hrachovce, odborníkem na retenci a věrnostní programy z PRICEWISE. Pojďme si promluvit o tom, jak by mohl retenční marketing pomoci efektivitě digitálních kanálů včetně SEO…

Radek Hrachovec na Reshoperu 2020: Retence by měla být pro e-shopy top prioritou

7.února » Marketing Journal
„Všichni používají NPS a myslí si, že tím měří loajalitu. Jenže NPS se neměří loajalita, ale pouze taková kvazi loajalita. Z našich výzkumů vyplývá, že v NPS lidé říkají: ,Doporučím, ale koupím jinde.‘“ I tak silná slova zazněla od Radka Hrachovce n…
Korupce - Zneužití postavení nebo funkce v politice

Tato informační stránka o Radek Hrachovec zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Radek Hrachovec" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes