Radek Hrachovec |
Vztahuje se k |
Pyžamová párty v Ikee. Brandová aktivace, nebo problém pro věrné zákazníky?11.září » Marketing&Media O poslední srpnové sobotě se v obchodních domech Ikea konala pyžamová party. Pro slevu 500 korun na ni ve spacích úborech dorazilo přes 30 tisíc zákazníků. Jaký smysl má taková aktivita? O tom v MAM 37/2024 polemizují stratég Tomáš Mrkvička a expert… Dostihy a sázky s loajalitou zákazníků16.ledna » Marketing&Media Budoucnost je založená na retenci. Firmy zvyšují investice do věrnostních systémů, potřebují rozvoj a vedle slev nabídnout i hodnoty. Článek Dostihy a sázky s loajalitou zákazníků se nejdříve objevil na Marketing & Media . Jak se správně chovat k zákazníkovi19.dubna » OnBusiness.cz Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám mnohdy chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou e-commerce konferenci Reshoper. Ta se uskuteční 13. dubna v Praze a jejím tématem je, jak uspět v konkurenci. Její data ukaz… Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum Reshoperu13.dubna » Marketing Journal Věrnost zákazníků je pomíjivá nebo neexistující. Větší polovina zákazníků je ve vztahu k značce, kterou nakoupila, naprosto vlažná. Matně si pamatuje její jméno. I to je dle odborníka na věrnostní programy Radka Hrachovce důvod, proč by značky měly … 13. 4. 2022, Konference Reshoper6.dubna » Zboží a Prodej Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám většinou chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou e-commerce konferenci Reshoper. Ta se uskuteční 13. dubna v Praze a jejím tématem je, jak uspět v konkurenci. Data průzkum… Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum30.března » Tojesenzace.cz Vstřícnost a slušnost vůči zákazníkům českým firmám v drtivé většině chybí. Vyplývá to z průzkumu, který vznikl pro největší tuzemskou Průzkum: Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje29.března » MediaGuru Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje. Věrnost ke značce je jim lhostejná, ukazuje průzkum e-commerce konference Reshoper. Drtivá většina českých firem zapomíná zákazníkovi poděkovat, ukazuje průzkum Reshoperu29.března » Marketing Journal Věrnost zákazníků je pomíjivá nebo neexistující. Větší polovina zákazníků je ve vztahu k značce, kterou nakoupila, naprosto vlažná. Matně si pamatuje její jméno. I to je dle odborníka na věrnostní programy Radka Hrachovce důvod, proč by značky měly … A body vaši zákazníci sbírají?4.března » Zboží a Prodej Nejrůznější věrnostní programy bodují u tuzemských spotřebitelů řadu let a až ze tří čtvrtin ovlivňují jejich zákaznické chování. Dřívější papírové podoby nahradily plastové karty a nyní probíhá další revoluce. Převodem věrnostních programů do on-li… KomentářŠtefan Sarvaš: Něco o sebeklamu loajality16.prosince » Marketing&Media Nedávno vyšel v Marketing a Media (49/2021) článek, v němž promlouvá Radek Hrachovec z Pricewise o tom, jak se retence vyplatí. Konečně nějaká diskuse. I když se zde míchají dva pojmy. Retence a loajalita. A dva velice rozličné přístupy – víra v to,… SEOloger č. 59: Jak retence může pomoc nejen SEO? (Radek Hrachovec)20.listopadu » Weblogy.cz Dovolte mi abych vás pozval na další, již 59., SEOloger, tentokrát s Radkem Hrachovce, odborníkem na retenci a věrnostní programy z PRICEWISE. Pojďme si promluvit o tom, jak by mohl retenční marketing pomoci efektivitě digitálních kanálů včetně SEO… Radek Hrachovec na Reshoperu 2020: Retence by měla být pro e-shopy top prioritou7.února » Marketing Journal „Všichni používají NPS a myslí si, že tím měří loajalitu. Jenže NPS se neměří loajalita, ale pouze taková kvazi loajalita. Z našich výzkumů vyplývá, že v NPS lidé říkají: ,Doporučím, ale koupím jinde.‘“ I tak silná slova zazněla od Radka Hrachovce n… |
Korupce
- Zneužití postavení nebo funkce v politice
|