|
Vztahuje se k |
Šéf Rohlíku si šťouchl do poplatků konkurence. Přitom podobné účtuje taky21.května » iDNES.cz Do servisních poplatků rozvážkových společností se v těchto dnech na sociální síti X opřel šéf Rohlíku Tomáš Čupr. Společnosti Foodora a Wolt si totiž již dva roky účtují servisní poplatek za službu a podnikatel se diví i navzdory tomu, že sám popla… O masivní protesty nepůjde, s kurýry vedeme dialog, míní zástupci firem12.dubna » iDNES.cz Kurýři rozvážkových firem vstoupí příští týden do protestů proti snižování odměn, podle online platforem pro doručování jídla jsou nespokojení pouze jednotlivci, ostatní kurýři se proti tomu vymezují. Přesto má vedení firem v plánu vést konstruktivn… eObčanka proniká do byznysu, začínají ji přijímat rozvozové firmy17.března » iDNES.cz Přijímání digitální eObčanky, kterou mohou Češi využívat od letošního ledna, je u soukromých firem dobrovolné. Mezi prvními, kdo je začal akceptovat při prokazování totožnosti, jsou rozvozové firmy. Lidé neřeší, jestli potraviny přivezeme za pár minut nebo hodinu, zajímá je cena, říká šéf Foodory15.února » CzechCrunch Foodora po změně jména z Dáme jídlo opět roste. Šéf české pobočky Adam Kolesa v podcastu BrandStories nastínil největší současné výzvy. Článek Lidé neřeší, jestli potraviny přivezeme za pár minut nebo hodinu, zajímá je cena, říká šéf Foodory se nejd… Rozjel slovenský Wolt, teď převezme ten český. Tomáš Beniak chystá expanzi do dalších měst10.ledna » iHNed.cz Česká pobočka doručovací firmy Wolt má nového šéfa. Je jím Tomáš Beniak, který doposud vede i slovenský Wolt. Nyní povede obě pobočky. Na českém trhu ho nečeká nic jednoduchého, na trhu s doručováním jídla je silná konkurence v podobě firem Foodora.… Nebojte se změny. Šéf Foodora o stamilionech i o tom, proč sám rozváží24.listopadu » Forbes Byla to nejvýraznější změna, jakou český byznys za dlouhou dobu zažil: z češtiny do angličtiny, z červené na růžovou, z Dáme jídlo na Foodora. „Nebojte se toho, benefity jsou nesporné,“ říká Adam Kolesa, CEO klíčového českého hráče v rozvážkách jídl… Slevová válka a stomilionové náklady na marketing. Ještě nějaký čas budeme ztrátoví, říká šéf Foodory24.října » iHNed.cz Foodora je v Česku jedničkou na trhu s doručováním jídel. Mnoho lidí ji ale spíše zná jako bývalé DámeJídlo. Šéf firmy Adam Kolesa v rozhovoru pro HN mluví o soupeření s Boltem a Woltem, expanzi společnosti a také o tom, co všechno by jeho kurýři... Rozvážkové služby pozorují větší zájem o výhodná menu či skupinové nákupy31.srpna » Zemědělec Češi se podle služeb, které nabízejí rozvoz jídel z restaurací a potravin, snaží v posledních měsících ušetřit tím, že objednávají […] Každá objednávka pomáhá. Na školní obědy pro ohrožené děti na Ukrajině přispívají zákazníci Mastercard a foodory14.srpna » Brněnská Drbna I objednání oběda nebo večeře může pomoci dobré věci. Pokud zaplatíte kartou Mastercard svou objednávku u dovážkové služby foodora, pomůžete zaplatit školní jídlo pro ohrožené děti na Ukrajině. Díky partnerství obou společností se daří podpořit Svět… Přerod z Dáme jídlo na Foodoru byl uspěchaný, přiznává Kolesa. V logistice sází na kola a skútry27.května » E15.cz Silná značka Dáme jídlo se svou typickou červenou barvou zmizela z Česka zničehonic a nahradila ji růžová Foodora. Nejde přitom jen o vizuální a komunikační změnu, rozvozce jídla chce změnit výrazně i způsob, jakým doposud fungoval. Nový šéf společn… |
|