Kamila Lhotáková |
Vztahuje se k |
Digitální nomádka – Jak skloubit práci a cestování zároveň11.října » BusinessInfo.cz Jak vypadá život digitální kočovnice, která se s ostatními členy firmy, pro niž pracuje, osobně setkává pouze několikrát do roka a většinu času tráví na cestách po celém světě? Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia4.června » BusinessInfo.cz Jak se dá i v malé firmě, která nemá k dispozici miliónové rozpočty, provést úspěšná změna obchodní značky, tzv. rebranding? Svou vlastní zkušenost v rozhovoru krok po kroku představí Kamila Lhotáková, spolumajitelka a šéfka marketingu společnosti B… Jarní detox: tři kroky k lepšímu pocitu i lepší imunitě5.dubna » Tojesenzace.cz Detoxikace těla je často spojována s příchodem jara. Dané roční období je pro očistu optimální, protože po vyčerpávající zimě potřebujeme posílit Začal podnikat sám a z ničeho, teď má parťačku a vydělávají miliony1.října » iDNES.cz Štěpán Hodač se proslavil vlastním receptem na hummus a kimchi. Se svými produkty oslovil spoustu zákazníků a svou firmu a značku I love Hummus dobře rozjel. Po deseti letech se mu podařilo získat investora a spolu s ním i manažerku Kamilu Lhotákovo… Příběh jednoho rebrandingu: Od I love hummus k Beavia7.června » MediaGuru Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že název jí začal být příliš těsný. Pomohl Čechům objevit hummus i kimčchi. Teď se chce s fermentovanými potravinami ukázat v Evropě25.dubna » CzechCrunch Štěpán Hodač narazil na hummus během dovolené a rovnou z něj dostal běhavku. Zachutnal mu ale natolik, že na něm postavil byznys. Příspěvek Pomohl Čechům objevit hummus i kimčchi. Teď se chce s fermentovanými potravinami ukázat v Evropě pochází z Cz… |
|