Gejza Nagy |
Vztahuje se k |
Luigi’s Box dosáhla tržeb přes 150 milionů korun1.března » IToday.cz Slovenská technologická společnost Luigi’s Box za minulý rok v opakovaných ročních tržbách (ARR) zaznamenala 77% růst a dosáhla více než 6 milionů eur (150 milionů korun). Článek Luigi’s Box dosáhla tržeb přes 150 milionů korun se nejdříve objevil n… Slovenský AI startup Luigi’s Box koupil českého konkurenta Persoo11.ledna » iDNES.cz Luigi’s Box i Persoo jsou startupy, které využívají metody umělé inteligence a strojového učení k poskytování personalizovaných vyhledávání a doporučení produktů. Jejich zákazníky jsou e-prodejci a oba mají na svých domovských trzích silnou pozici. … Luigi’s Box, specialista na vyhledávání v e-commerce, koupil podobně zaměřené Persoo9.ledna » SystemOnLine.cz Rychle rostoucí slovenská společnost Luigi’s Box zakončila minulý rok koupí českého konkurenta Persoo. Akvizicí v řádu milionů eur tak upevnila svou pozici v oblasti optimalizace vyhledávání na e-shopech. Lui... Spojení lídrů ve vyhledávání v e-shopech. Slovenský Luigi’s Box kupuje českého konkurenta8.ledna » CzechCrunch Využívají je tisíce e-shopů a společně chtějí posílit pozici na evropském trhu. V transakci dochází i k exitu Presto Ventures a Lighthouse Ventures. Článek Spojení lídrů ve vyhledávání v e-shopech. Slovenský Luigi’s Box kupuje českého konkurenta se … Třetina zákazníků po neúspěšném vyhledávání opustí e-shop6.září » BusinessIT.cz Pravděpodobnost, že zákazníci váš e-shop opustí po neúspěšném vyhledávání, je ve všech segmentech e-commerce velmi podobná – pohybuje se okolo 30 %. Z vyhledávání přitom může pocházet více než polovina příjmů e-shopů. Tato a další data přinesla nová… Analýza: Třetina zákazníků po neúspěšném vyhledávání e-shop opustí. To zdařilé naopak přinese až pětinu zisku19.července » BusinessInfo.cz Pravděpodobnost, že zákazníci váš e-shop opustí po neúspěšném vyhledávání, je ve všech segmentech e-commerce velmi podobná – pohybuje se okolo 30 %. Z vyhledávání přitom může pocházet více než polovina příjmů e-shopů. Luigi’s Box posiluje produktový tým. S evropským růstem mu pomůže Roman Dušek, který vedl vyhledávání v Mallu a v Seznamu12.června » Kurzy.cz Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search. Luigi’s Box míří na pozici globálního lídra v optimalizaci vyhledávání na e-shopech, jeho nástroje používají špičky českosloven28.února » FeedIT.cz Bratislava, Praha 28. února 2023 – Slovenská technologická firma Luigi’s Box má za sebou úspěšný rok, vybudovala si pozici mezi předními světovými e-commerce search platformami. Její nástroje pro optimalizaci vyhledávání … Continue reading Luigi’s B… Chytrý našeptávač ze Slovenska využívá Alza, Benu či Datart. Tržby Luigi’s Box se blíží 100 milionům28.února » CzechCrunch Po loňském propadu e-commerce šéf Luigi’s Boxu Gejza Nagy očekává, že ve druhé polovině letoška dojde k nastartování prodejů a obnovení poptávky. Článek Chytrý našeptávač ze Slovenska využívá Alza, Benu či Datart. Tržby Luigi’s Box se blíží 100 mili… Luigi’s Box vstupuje mezi e-commerce špičku. Nově bude zkvalitňovat vyhledávání e-shopům i na globální platformě Shopify8.prosince » FeedIT.cz Bratislava, Praha 8. prosince 2022 – Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která e-shopům optimalizuje vyhledávání, zvyšuje konverze a zlepšuje nákupní zkušenost, míří na globální trh. Zahájila totiž spolupráci s globální … Continue reading Lui… Letošní Black Friday byl skromnější, nákupy přišly dříve. Největší zájem byl o oblečení, elektro a nábytek30.listopadu » FeedIT.cz Bratislava, Praha 30. listopadu 2022 – Víkend, který odstartoval Black Friday, se i letos mezi Čechy a Slováky nesl ve znamení zvýhodněných nákupů na e-shopech. Zákazníci utráceli přibližně stejně, kvůli … Continue reading Letošní Black Friday byl s… Black Friday zaznamenal opět rekordní tržby. Lidé si na slevy zase počkali29.listopadu » iDNES.cz Navzdory mírnému poklesu e-commerce v průběhu celého podzimu, během Black Friday, tedy o Černém pátku, lidé nakupovali o něco více než loni. Reálné slevy při letošních výprodejích v rámci něj se letos pohybovaly mezi 15 až 30 procenty. Tradičně se k… |
|