|
Vztahuje se k |
Microsoft spouští AI National Skilling Plan v ČR1.července » Magazín POSITIV Cíl: Proškolit více než 350 000 lidí v oblasti umělé inteligence Společnost Microsoft dnes oznámila spuštění nové iniciativy AI National Skilling Plan , jejímž cílem je během následujícího roku proškolit více než 350 000 lidí v oblasti umělé intelig… Eva Nečasová: Dovedností pro 21. století je čtení a ověřování informací (video)27.června » Kurzy.cz „Je tady AI, která nám už víc jak 10 let nabízí obsah na sociálních sítích. Myslím, že technologie doporučovacích systémů má výrazný dopad na narůstající rozdělení společnosti. Obrovský problém představují také syntetické intimní vztahy se stroji a Nečasová z AI dětem: Láska s chatbotem? Musíme být opatrní, může to změnit celý náš svět23.června » Český rozhlas Plus Málokdo si to uvědomuje, ale umělá inteligence nás ovlivňuje už víc než deset let, tvrdí Eva Nečasová, zakladatelka iniciativy AI dětem a vývojářka počítačových her. Host: Eva Nečasová, designérka a spoluzakladatelka iniciativy AI dětem20.června » ČRo 2 - Praha Budou děti díky umělé inteligenci brzy chytřejší než jejich rodiče? Co potřebujeme umět, abychom se neztratili v digitálním světě? Moderuje Joachim Dvořák. Učíme učitele. A pomalu i rodiče, že AI do školy patří, říká Eva Nečasová20.června » Forbes Její tým dokázal za rok a půl práce a 3,8 milionu korun vybudovat jeden z nejkomplexnějších vzdělávacích projektů o umělé inteligenci ve střední Evropě. „Dítě stráví ve škole přes 8200 hodin. A je špatně, když ten čas jen přežije. Chceme, aby ho žil… Umělou inteligenci už využívají také školy. Učitelé i žáci se s ní učí pracovat17.června » tn.cz Ještě před čtyřmi lety většina z nás nevěděla, co je umělá inteligence, teď se mluví o tom, že by do roku 2030 mohla nahradit 300 milionů pracovních míst po celém světě. I pro české školy to znamená revoluci. Naučit se ji využívat musí učitelé a jej… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Protext Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen26.května » Metro Praha 26. května 2025 (PROTEXT) - Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá škola měla mít své digitální dvojče? O tom, že technologie nejsou hrozbou, ale příležitos… AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře umělé inteligen22.května » Tojesenzace.cz Jak využít umělou inteligenci ve vzdělávání, aby dále rozvíjela lidský potenciál? Co znamená být AI gramotný? A proč by každá The post AI jako partner, nikoliv náhrada: Konference Unicorn University Open otevřela diskuzi o budoucnosti výuky v éře um… Konference Unicorn University Open: Budoucnost vzdělávání v éře umělé inteligence13.května » Protext Praha 13. května 2025 (PROTEXT) - Jak umělá inteligence mění svět vzdělávání? A jak ji využít jako spojence, který rozvíjí lidský potenciál, nikoli jako nástroj, který ho nahrazuje? Právě těmto otázkám se věnuje další ročník konference Unicorn Unive… Chvála chyby. Každý neúspěšný pokus má svou hodnotu, říká Eva Nečasová z AI dětem30.dubna » Heroine.cz Vstává brzy, cestuje napříč republikou a věří, že nejdůležitější, co se můžeme naučit, je nebát se chybovat. Eva Nečasová, zakladatelka AI dětem, neprosazuje technologie – otevírá lidem oči. Mění způsob, jak učíme i jak o učení přemýšlíme. Klidně a … Jan Hladík: Umělá inteligence prohloubí rozdíly mezi školami, míní expertka24.dubna » Učitelské listy Nejen u žáků roste zájem o umělou inteligenci a školení, která učí s těmito nástroji zacházet. Podle spoluzakladatelky neziskové organizace ... |
|