Petr Olbrich |
Vztahuje se k |
České gastro se drží těsně nad hladinou. Tržby restaurací sice rostou, ale k předpandemickým úrovním ale mají daleko27.ledna » Nová Večerní Praha Ještě před rokem byl boj restaurací, bister, barů či klubů o přežití jedním z... Článek České gastro se drží těsně nad hladinou. Tržby restaurací sice rostou, ale k předpandemickým úrovním ale mají daleko se nejdříve objevil na Nová Večerní Praha . Navzdory nárůstu v posledním čtvrtletí loňského roku se české gastro drží jen těsně nad hladinou27.ledna » KupiMagazín.cz Ještě před rokem byl boj restaurací, bister, barů či klubů o přežití jedním z hlavních symbolů pandemie v Česku, nyní se už pozornost veřejnosti soustředí na jiná témata. Na první pohled má české gastro skutečně to nejhorší za sebou. Podle nového Ma… Prodávali jsme ho po tunách, říká šéf z Makra o jasném vítězi krize14.června » Seznam Zprávy Skokanem roku ve zboží, které nabízely velkoprodejny Makro, se stalo jednorázové nádobí. „Jsou to tuny materiálu, které jsme v pandemii prodali,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys Petr Olbrich, marketingový ředitel firmy. Makro si na strategický marketing vybralo Leo Burnett3.srpna » MediaGuru Leo Burnett zvítězila v tendru společnosti Makro a pro obchodní řetězec bude následující tři roky zajišťovat strategický marketing a přípravu komunikačních kampaní. |
|