|
Related to |
Marketing k fotbalovým fanouškům nejlépe zvládá Sparta16.August » MediaGuru Ligová fotbalová asociace znovu ocenila kluby za práci se svými fanoušky. Pošesté obhájil vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla fotbalový klub AC Sparta Praha. Růžový říjen či Movember. Fotbalový Zlín byl oceněn v anketě LFA Cena Lukáše Přibyla15.August » Zlin.cz „Cenu Lukáše Přibyla v doprovodné kategorii CSR aktivit obdržel náš klub již opakovaně,“ může se pochlubit mluvčí klubu Zuzana Molková. Vedení Zlína v minulé sezoně zaujalo hned několika projekty. Cena Lukáše Přibyla za činnost klubů v oblasti marketingu patří pošesté Spartě13.August » Marketing&Media Cenu Lukáše Přibyla, kterou Ligová fotbalová asociace každý rok oceňuje kluby za činnost v oblasti marketingu, získala již pošesté v řadě Sparta, mezi druholigisty si vedla nejlépe Dukla. Cena za nejlepší přístup k fanouškům hostujících týmů podruhé… Cena Lukáše Přibyla za marketing patří Spartě. Slavia se nejlépe stará o hosty13.August » iDNES.cz Stejní vítězové jako loni. Cenu za nejlepší klubový marketing, pojmenovanou po zesnulém funkcionáři Lukáši Přibylovi, získala pošesté v řadě pražská Sparta. Ligová fotbalová asociace podruhé vyhlásila také kategorii, v níž se hodnotí nejlepší přístu… Expert na marketing: Sparta to dělá skvěle. A ceny za fotbal? Záleží na divácích3.July » Deník.cz Dění ve fotbale už dávno nesleduje jen jako fanoušek. Možná víc než pěkný gól ho zaujme povedená reklamní akce. Vilém Franěk je předním českým expertem na sportovní marketing. Expert, jenž byl mezi porotou Ligové fotbalové asociace v anketě Cena Luk… Slavia získala tři ocenění v Ceně Lukáše Přibyla2.July » SK Slavia Praha Redakce - Slavia byla oceněna v rámci Ceny Lukáše Přibyla, která odměňuje kluby za komunikaci s fanoušky, hned ve třech kategoriích. Cenu si klub odnesl v oblasti Fan experience, CSR aktivit a práce s hostujícími fanoušky. Eden byl vyhlášen rájem pro hostující fanoušky. Hlavní Cena Lukáše Přibyla ale putuje k rivalovi29.June » Sport.cz Stejně jako v uplynulém ligovém ročníku, i na vyhlášení Ceny Lukáše Přibyla pod taktovkou Ligové fotbalové asociace dominovala pražská S. V hlavní kategorii, která hodnotí nejlepší práci s vlastními příznivci a inovace na poli marketingu, zvítězila … Cena Lukáše Přibyla opět patří Spartě, trofej si však odnesla i další mužstva27.June » ČT sport Ligová fotbalová asociace (LFA) vyhlásila vítěze dalšího ročníku Ceny Lukáše Přibyla, v níž jsou oceněny kluby, které jsou nejinovativnější na poli marketingu a nejlépe pracují s fanoušky. Hlavní kategorii mezi týmy z nejvyšší soutěže popáté v řadě … Sparta, Plzeň a Ostrava na špici v marketingu fotbalových klubů11.July » MediaGuru AC Sparta Praha obhájila vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla a potvrdila, že na poli marketingu se jí z tuzemských fotbalových klubů daří nejlépe. Práce s fandy? Jasnou jedničkou je opět Sparta, před Slavii se dokázaly vklínit Plzeň i Baník. Ve 2. lize vládne Dukla1.July » eFotbal.cz Česká liga > Jako každý rok i letos Ligová fotbalová asociace ocenila kluby za jejich práci s fanoušky a povedené projekty v oblasti marketingu. V hlavní kategorii obhájila své prvenství z minulých let pražská Sparta a mezi kluby druhé nejvyšší sout… Nejlepší práce s fanoušky? Sparta opět porazila i Slavii a vládne všem, ve druhé lize kraluje Dukla16.June » eFotbal.cz Česká liga > Ligová fotbalová asociace tradičně po skončení soutěžního ročníku bilancuje nejen sportovní výsledky, ale oceňuje i jednotlivé členské kluby za jejich práci s fanoušky. Stejně jako v minulých dvou letech mezi samotnými zástupci klubů i … |
|