Petr Rubáček |
Vztahuje se k |
BlueGhost: Jak dobře vyprávět příběh značky v digitálním světě4.listopadu » Marketing&Media Sedm marketingových odborníků z firem jako je Alza, CZC nebo Remembership_ představilo svoje tipy na správný digitální storytelling Když se prolne design a marketing. Reportáž ze zlínské konference, kterou organizují studenti14.května » czechdesign.cz Pořádají jí studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a daří se jim. Konference propojuje dva odlišné pohledy na svět. Ukazuje, že to mezi nimi jiskří. Den plný inspirace z oblasti marketingu a designu moderov… Když se prolne design a marketing. Reportáž ze zlínské konference, kterou organizují studenti10.května » czechdesign.cz Pořádají jí studenti Fakulty multimediálních komunikací Tomáše Bati ve Zlíně a daří se jim. Konference propojuje dva odlišné pohledy na svět. Ukazuje, že to mezi nimi jiskří. Den plný inspirace z oblasti marketingu a designu moderovala Veronik… REMEMBERSHIP_ ve Zlíně ukáže, jak budují studio, které se zaměřuje na vztahy & změny, které vydělávají29.dubna » Tyinternety.cz V REMEMBERSHIP_ už šestým rokem navrhujeme značky, produkty a kampaně s důrazem na design thinking přístup. Na konferenci Design & Marketing ve Zlíně (7.5.) představíme manifest #friendsnotclients, který nám jako designérům pomáhá při vedení našeho … Česká kosmetika Nafigate uspěla po změně designu23.března » MediaGuru Petr Rubáček z agentury Remembership ukázal, jak radikální změna designu, kterou prošla česká značka kosmetiky Nafigate, pomohla ke zvýšení prodejů. |
Jindřich Štreit
- Český dokumentární fotograf
Barbora Hrzánová
- Česká herečka
|