Michal Šlechta |
Vztahuje se k |
Marketingovou komunikaci T-Mobilu nově řídí Michal Šlechta9.prosince » Reseller Magazine Online Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se stal Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starosti marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu střídá prozatímní … Marketingovou komunikaci T-Mobile řídí Michal Šlechta, přichází z Mattoni 18732.prosince » Zboží a Prodej Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starost marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu stř… Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta2.prosince » FeedIT.cz Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se od 2. prosince stává Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starost marketingovou komunikaci v několika … Continue reading Mar… Michal Šlechta nově řídí marketingovou komunikaci T-Mobile2.prosince » Marketing&Media Po šesti letech u Mattoni 1873 přechází Michal Šlechta řídit značku a marketing operátora T-Mobile. Střídá prozatímní šéfku Ivu Menclovou, která v týmu zůstává. Článek Michal Šlechta nově řídí marketingovou komunikaci T-Mobile se nejdříve objevil na… Michal Šlechta končí v čele marketingu Mattoni 187328.listopadu » MediaGuru Výrobci oblíbených nápojů přichází s novinkami. Co se mění?19.dubna » Podnikatel.cz Nealkoholické nápoje značek Kofola, Pepsi a Vinea mají různé majitele, ale zároveň mění grafiku obalů. Zjistěte, co vše se dočkalo obnovy. Nová vizuální identita Pepsi se už objevuje i v českých obchodech10.dubna » Marketing Journal Pepsi změnila logo po necelých 15 letech. Nejde přitom cestou čistého minimalismu a nebojí se podívat více než 80 lez nazpět na dobu svého prvního uvedení loga s „Pepsi glóbem“. Nyní se redesign propisuje konečně i na zboží v českých regálech. Kofola, Pepsi, Vinea. Různí majitelé, ale teď přišly stejné změny10.dubna » Vitalia.cz Výrobci nápojů přichází se změnami, kterých si na první pohled všimnou všichni jejich pravidelní konzumenti. Oč konkrétně jde? Pepsi po čtrnácti letech mění logo. Vrací se k podobě z šedesátých let8.dubna » iDNES.cz Americká nápojová společnost Pepsico mění po čtrnácti letech logo svého nejúspěšnějšího nápoje. Nový design pracuje s výraznějším písmem a upravuje také barevnou paletu. Připomíná tak ten, s nímž společnost pracovala v 60. letech minulého století. O… |
|