Laszlo Szabo |
Vztahuje se k |
Jak čínský e-commerce gigant Temu formuje nový standard na českém trhu ?25.dubna » Objevit.cz Na konci minulého roku zažilo čínské tržiště Temu výrazný nárůst aktivity na české e-commerce scéně. Obří investice do reklamy znamenaly, že Temu v podstatě ovládlo online prostor, zatímco menší místní... The post Jak čínský e-commerce gigant Temu f… V Maďarsku Temu na deset dnů vypnulo reklamy. Tržby konkurujících e-shopů stouply o desítky procent24.dubna » CzechCrunch Podobně jako u nás bojuje čínské tržiště Temu i jinde s obviněními z nedodržování spotřebitelských pravidel. Jeho síla se nyní ukázala v Maďarsku. Článek V Maďarsku Temu na deset dnů vypnulo reklamy. Tržby konkurujících e-shopů stouply o desítky pro… Velké e-shopové srovnání: Co kupují Evropané a na co si zase potrpí Češi?20.dubna » Seznam Zprávy Bez registrace, za hotové nebo převodem a klidně platí za dopravu. I to jsou specifika českých nákupů na e-shopech, ve kterých se podle rozsáhlého průzkumu liší od zbytku Evropy. Nejoblíbenější položkou je ale stále móda. E-shopy čekají nové výzvy. Růst příjmů se prudce zpomalil14.dubna » Nová Večerní Praha Před dvěma lety se e-shopy a spotřebitelé masivně přesunuli do online prostoru. Vliv na... Článek E-shopy čekají nové výzvy. Růst příjmů se prudce zpomalil se nejdříve objevil na Nová Večerní Praha . Growww Digital: Mračna na obzoru, růst příjmů e-shopů prudce zpomalil13.dubna » ChannelWorld Lidé jsou v online nákupech opatrnější, řeší obavy z budoucnosti a nákupy odkládají. Důvodem je nejenom válka na Ukrajině, ale i větší obezřetnost v souvislosti s inflací a s ní spojená nejistota. E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit12.dubna » SystemOnLine.cz Spotřebitelé si v době pandemie rychle zvykli na online nakupování a vyšší podíl nákupů na internetu nezmizí ani po jejím odeznění. E-shopy však musí nejen udržet stávající zákazníky, ale přivést nové. Správně zvolená strategie digitálního marketing… E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit30.března » SystemOnLine.cz Spotřebitelé si v době pandemie rychle zvykli na online nakupování a vyšší podíl nákupů na internetu nezmizí ani po jejím odeznění. E-shopy však musí nejen udržet stávající zákazníky, ale přivést nové. Správně zvolená strategie digitálního marketing… Top 30 online exportérů: Jak se e-shopům daří a jaké mají plány?24.ledna » FeedIT.cz 24. ledna 2022 – Dynamický růst, rekordní výsledky i pandemie. E-commerce segment zažil další úspěšný rok. S koncem roku 2021 zveřejnila digitální agentura Growww Digital žebříček top 30 e-shopů na českém, slovenském a maďarském trhu, kteří jsou výz… Growww Digital: Black Friday hlásí rekordní čísla, e-shopy vyhlíží další silné týdny13.prosince » ChannelWorld Internetoví obchodníci podle společnosti i letos těží z nepříznivé covidové situace a v posledních týdnech před Vánoci rekordně navyšují rozpočty svých kampaní v rámci online marketingu. Black Friday hlásí historická čísla. Do Vánoc čekají e-shopy další silné týdny8.prosince » FeedIT.cz 8. prosince 2021 – E-commerce trh ukazuje první čísla o listopadových nákupních akcích Black Friday nebo Cyber Monday. Oblíbené slevové akce lámaly rekordy už vloni, kdy se vlivem zavřených prodejen jinak než online nakupovat nedalo. Internetoví obc… Growww D.: Black Friday hlásí historická čísla. Do Vánoc čekají e-shopy další silné týdny8.prosince » Kurzy.cz E-commerce trh ukazuje první čísla o listopadových nákupních akcích Black Friday nebo Cyber Monday. Oblíbené slevové akce lámaly rekordy už vloni, kdy se vlivem zavřených prodejen jinak než online nakupovat nedalo. Internetové Vánoce. Růst obratů e-shopů dosáhne rekordů27.října » FeedIT.cz 27. října 2021 – Nákupní horečka startuje. Češi nakupují na Vánoce obvykle s předstihem a letos tomu není jinak. Vystrašeni nedostatkem zboží nebo komplikacemi při doručení se už začínají poohlížet po dárcích. V listopadu navíc e-commerce trh čekají… |
Jiří Menzel
- Český režisér, herec a spisovatel
|