Eliška Vyhnánková |
Vztahuje se k |
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys11.dubna » iHNED.cz Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím... 5 kroků k úspěšné obsahové strategii: Boomerang se podělil o know-how18.března » MEDIAR Na Marketing festivalu 2024 se návštěvníci setkali nejen s hvězdami světového marketingu, ale zúčastnili se i přednášek českých expertů. Třeba úspěšného workshopu Vytvořte obsahovou strategii pro svoji značku , který vedli Martin Vymětal a Tomáš Cib… 4 kroky k úspěšné obsahové strategii: Boomerang se podělil o know-how18.března » MEDIAR Na Marketing festivalu 2024 se návštěvníci setkali nejen s hvězdami světového marketingu, ale zúčastnili se i přednášek českých expertů. Třeba úspěšného workshopu Vytvořte obsahovou strategii pro svoji značku , který vedli Martin Vymětal a Tomáš Cib… Výtah z knihy, zápis z jednání, prezentace na čtyři kliky. Přehled AI nástrojů, které je dobré znát10.listopadu » Heroine.cz Zdá se, že ze dne na den žijeme ve světě umělé inteligence. Každý den se objevují nové texty o tom, kolik pracovních míst zanikne, vznikne, změní svoji podstatu. Jestli lidé přijdou, nebo nepřijdou o práci. Jestli nastane soudný den, nebo nám umělá … „Loni se stal YouTube největší podcastovou platformou,” říká Dan Tržil, expert na podcasty.27.října » Digichef Denně bojujeme o pozornost naší cílovky. Co takhle místo pár vteřin získat sledujícího na celou hodinu? Podcast je odpověď. Podcasting není jen záležitostí trendu, je to zajímavý marketingový nástroj, který nabízí podnikatelům a markeťákům řadu výho… Od Black Mirror až po prezidenta aneb Social Restart 202327.září » Digichef Nic není tak staré jako váš aktuální feed. Sociální sítě se nám mění doslova před očima. Co je jeden den trendy, další už je těžce out. Smutně koukáme na korporátní Barbie bannery vydané dva měsíce po premiéře. WTF? Jedna věc je ale naštěstí trvalá … „Pořád ještě Twitter otevírám ráno jako první,” říká Eliška Vyhnánková, expertka na sociální sítě.31.srpna » Digichef „Twitter je má nejoblíbenější sociální síť,“ řekla Eliška Vyhnánková v našem předchozím rozhovoru pro Digichef. Bylo to před rokem. A od té doby je všechno s Twittrem jinak. Včetně názvu. Proto mě zajímalo, jak současnou tvář Twitteru, i souboj s Th… Lidé zkouší, jak by vypadali jako Barbie či Ken. Úřady před aplikací varují4.srpna » Seznam Zprávy Úřady varují před aplikací, která pohltila i lidi v Česku, včetně politiků a celebrit. Odborníci radí, jak předejít zneužití osobních dat, pokud už lidé chtějí podobnou „hračku“ vyzkoušet. Eliška Vyhnánková: Jak umělá inteligence mění mou práci?22.května » MladýPodnikatel.cz Jak umělá inteligence mění podnikání populární specialistky na sociální sítě Elišky Vyhnánkové? A proč se AI ve své knize Jak na sítě v podstatě nevěnuje? The post Eliška Vyhnánková: Jak umělá inteligence mění mou práci? first appeared on MladýPodni… Marketing Festival se vrací do Brna. V postapokalyptickém spotu topí město v plamenech12.května » Marketing Journal Shoří Janáčkovo divadlo? Prošlo Brno apokalypsou? Tyto otázky vás mohou napadnout, když uvidíte video s vyděšenými tvářemi Elišky Vyhnánkové, Michala Pastiera a Roberta Štípka ve světle pochodní. Nejde ovšem o dokument ani o trailer na postapokalypt… Marketing Festival se vrací do Brna. V postapokalyptickém spotu ho topí v plamenech12.května » Marketing Journal Shoří Janáčkovo divadlo? Prošlo Brno apokalypsou? Tyto otázky vás mohou napadnout, když uvidíte video s vyděšenými tvářemi Elišky Vyhnánkové, Michala Pastiera a Roberta Štípka ve světle pochodní. Nejde ovšem o dokument ani o trailer na postapokalypt… Marketing Festival se vrátí do Brna. V postapokalyptickém spotu se topí v plamenech12.května » Marketing Journal Shoří Janáčkovo divadlo? Prošlo Brno apokalypsou? Tyto otázky vás mohou napadnout, když uvidíte video s vyděšenými tvářemi Elišky Vyhnánkové, Michala Pastiera a Roberta Štípka ve světle pochodní. Nejde ovšem o dokument ani o trailer na postapokalypt… |
|