15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Orlando Wood

Vztahuje se k

Za reklamu dostal jako jediný vyznamenání od královny. Letos sir John Hegarty poprvé vystoupí v Praze

30.července » Protext
Praha 30. července 2024 (PROTEXT) - John Hegarty, tvůrce ikonických kampaní pro značky jako Levi’s, Johnnie Walker, Axe a Audi, poprvé zavítá do Prahy. Tento světově uznávaný kreativec, jehož práce zanechaly nesmazatelnou stopu v reklamním průmyslu,…

Všechny reklamy nemusejí být stejné, ujistil závěr Cannes Lions

21.června » Marketing&Media
Poslední den festivalu kreativity si posvítil na problémy oboru, jejich nápravu, ale třeba i na úspěch filmu Barbie. Článek Všechny reklamy nemusejí být stejné, ujistil závěr Cannes Lions se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Dvacet knih o značkách a brandingu

29.září » Seznam Médium
V budování značek máme poznatky, které lze nazvat objektivní. Ale pořád je v něm prostor pro různé přístupy. Je značka spíš matematika setkávání nebo emoce? Extenze vlastní identity nebo záruka? Je mise značky zásadní nebo přeceňovaná?

Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy

31.prosince » Marketing&Media
V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Orlando Wood. Článek Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy se nejdříve objevil na Marketing & Media .

V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet

28.prosince » Marketing&Media
Jak přežít nastupující recesi, radí značkám Mark Ritson, Jon Evans a Orlando Wood. Článek V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet se nejdříve objevil na Marketing & Media .

V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet

22.listopadu » Marketing&Media
Jak přežít nastupující recesi, která má být zatím ta nejhorší, radí značkám Mark Ritson, Jon Evans a Orlando Wood. Článek V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek

25.října » Marketing&Media
V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Wood, jedna z nejvlivnějších autorit efektivního marketingu. Článek Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Reklamy pro pravou část mozku jsou efektivnější, je jich ale méně

25.října » MediaGuru
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.

Na konferenci Brand Management přijede Orlando Wood

19.září » MediaGuru
To nejlepší z českého marketingu slibuje letos ukázat konference Brand Management. Hlavním řečníkem bude Orlando Wood, jedna z největších autorit efektivního marketingu.

Tato informační stránka o Orlando Wood zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Orlando Wood" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes