Orlando Wood |
Vztahuje se k |
Za reklamu dostal jako jediný vyznamenání od královny. Letos sir John Hegarty poprvé vystoupí v Praze30.července » Protext Praha 30. července 2024 (PROTEXT) - John Hegarty, tvůrce ikonických kampaní pro značky jako Levi’s, Johnnie Walker, Axe a Audi, poprvé zavítá do Prahy. Tento světově uznávaný kreativec, jehož práce zanechaly nesmazatelnou stopu v reklamním průmyslu,… Všechny reklamy nemusejí být stejné, ujistil závěr Cannes Lions21.června » Marketing&Media Poslední den festivalu kreativity si posvítil na problémy oboru, jejich nápravu, ale třeba i na úspěch filmu Barbie. Článek Všechny reklamy nemusejí být stejné, ujistil závěr Cannes Lions se nejdříve objevil na Marketing & Media . Dvacet knih o značkách a brandingu29.září » Seznam Médium V budování značek máme poznatky, které lze nazvat objektivní. Ale pořád je v něm prostor pro různé přístupy. Je značka spíš matematika setkávání nebo emoce? Extenze vlastní identity nebo záruka? Je mise značky zásadní nebo přeceňovaná? Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy31.prosince » Marketing&Media V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Orlando Wood. Článek Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy se nejdříve objevil na Marketing & Media . V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet28.prosince » Marketing&Media Jak přežít nastupující recesi, radí značkám Mark Ritson, Jon Evans a Orlando Wood. Článek V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet se nejdříve objevil na Marketing & Media . V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet22.listopadu » Marketing&Media Jak přežít nastupující recesi, která má být zatím ta nejhorší, radí značkám Mark Ritson, Jon Evans a Orlando Wood. Článek V krizi zbrkle neměňte marketing ani rozpočet se nejdříve objevil na Marketing & Media . Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek25.října » Marketing&Media V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Wood, jedna z nejvlivnějších autorit efektivního marketingu. Článek Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Reklamy pro pravou část mozku jsou efektivnější, je jich ale méně25.října » MediaGuru Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management. Na konferenci Brand Management přijede Orlando Wood19.září » MediaGuru To nejlepší z českého marketingu slibuje letos ukázat konference Brand Management. Hlavním řečníkem bude Orlando Wood, jedna z největších autorit efektivního marketingu. |
|