Peter Field |
Vztahuje se k |
Sharp vs. Ritson. Film Making a Marketer 2 odhaluje myšlenkový rozpor dvou marketingových titánů24.října » Marketing Journal Čemu dnes při tvoření marketingové strategie věřit? Nasvítit vám to může film Making a Marketer 2, ve kterém vystupují jedny z nejvlivnějších marketingových mozků dneška. Část z nich vystoupí na Marketing Festivalu 2025, který dnes s premiérou filmu… Profesor objevil místo, kde stál slavný Kamelot. Milovníci legend jsou zklamání a naštvaní25.července » Dotyk.cz Známý odborník na artušovskou literaturu, profesor na penzi Peter Field z Velké Británie, tvrdí, že se mu možná podařilo objevit dlouho hledanou polohu slavného Kamelotu, legendárního hradu spojeného s králem Artušem. Jak místo vypadá? Milovníci tét… Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy31.prosince » Marketing&Media V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Orlando Wood. Článek Orlando Wood: Testy se špatnými metrikami zabíjí kvalitní reklamy se nejdříve objevil na Marketing & Media . Kde získat pevný základ vzdělání v PPC marketingu?25.října » Digichef Digitální marketing se neustále mění a vyvíjí, proto je důležité se neustále vzdělávat. Můžete být klidně student, provozovatel e-shopu nebo marketingový manažer. Ať už jste na úplném začátku, nebo se jen chcete přiučit něčemu novému, poslechněte si… Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek25.října » Marketing&Media V posledních pěti letech je situace extrémní, popisuje styl soudobé reklamy Wood, jedna z nejvlivnějších autorit efektivního marketingu. Článek Orlando Wood: Nejlepší vyhledávač je náš mozek se nejdříve objevil na Marketing & Media . Nekomerční aktivity značek můžou přinést i byznysový efekt9.května » MediaGuru Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na konferenci Communication Summit. Projekt Footshop od Moris design získal ocenění6.května » Marketing&Media Vítězství v kategorii Interiérový design v soutěži Duhový paprsek za elegantní spojení designu a technického zpracování obdržel letos projekt Footshop. „Velmi nás potěšilo, že i náš projekt Nasyptesi pro obchod Super zoo vyhrál Zvláštní cenu poroty.… NBA láká diváky během play off na virtuální zážitky v Pixel areně5.května » Marketing&Media Basketbalová NBA představila pro play off speciální virtuální prostor Pixel Arena v aplikaci NBA, která nabízí divákům větší zážitky ze zápasů i díky gamifikačním prvkům. Peter Field: Jak na sebe smysl značky vydělá5.května » Marketing&Media Kmotr marketingové efektivity na Communication Summitu bránil marketing značek s posláním a ukázal, jak může pomoci byznysu. Češi se „vykecávacích“ pokladen jen tak nedočkají5.května » Marketing&Media Zatímco v Česku přibývají automatizované pokladny, kde se nakupující mohou odbavit sami, v zahraničí jdou někteří hráči i opačným směrem. |
|