Lukáš Jakoubek |
Vztahuje se k |
Nové nařízení DMA a jeho dopady na marketing e-shopů10.září » ePravo.cz Dlouho očekáváná zásadní změna v oblasti sběru a využívání cookies, která měla přinést zákaz cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome se nakonec nekoná. Už nyní se však ve stínu této události objevily nové povinnosti, včetně nutnosti přeprac… Virtuální trenažér resuscitace či digitální logoped – startuje 11. ročník Laboratoře Nadace Vodafone22.listopadu » BusinessInfo.cz Pomoci v růstu nadějným technologickým projektům se sociálním přesahem – to je cíl akceleračního programu Laboratoř Nadace Vodafone, který zahájil svůj jedenáctý ročník. Do něj se přihlásilo celkem 91 soutěžících, z nichž program vybral deset postup… Reklamace po novele spotřebitelského práva10.července » ePravo.cz O rozsáhlé novele spotřebitelského práva, která nabyla účinnosti 6. ledna tohoto roku, jsme již informovali. Dnes se blíže podíváme na změny, které novela přinesla do reklamačního řízení a některých souvisejících oblastí, které jsou rovněž předmětem… Věnují lidé online reklamě pozornost? Samotná vizibilita ji nezaručí30.listopadu » MEDIAR Značky v Česku začínají využívat attention planning . První kampaně optimalizované na pozornost přinesly překvapivé výsledky, popisuje Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe. Zdroj Reklamy pro pravou část mozku jsou efektivnější, je jich ale méně25.října » MediaGuru Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management. Kde oslovit Generaci Z? Třeba na Robloxu a Twitchi28.července » MediaGuru Roblox nebo Twitch zatím nejsou mezi českými inzerenty příliš rozšířené. Už dnes je ale využívají statisíce českých uživatelů zejména z řad mladé generace a nabízejí zajímavé reklamní možnosti, píše Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe. TikTok míří v Česku ke dvěma milionům, už není jen pro děti13.května » MediaGuru TikTok patří v Česku mezi nejrychleji rostoucí sociální sítě. Počet uživatelů se blíží ke 2 milionům a reklama na této síti vychází levně, zaznělo na Marketing Meeting. TikTok míří v Česku ke 2 milionům, už není jen pro teenagery13.května » MediaGuru TikTok patří v Česku mezi nejrychleji rostoucí sociální sítě. Počet uživatelů se blíží ke 2 milionům a reklama na této síti vychází levně, zaznělo na Marketing Meeting. |
|