|
Vztahuje se k |
BC Civitas od Briefcase Type Foundry získalo bronzovou cenu na prestižní soutěži European Design Awards18.června » czechdesign.cz Autorské písmo Civitas byIo výrazným prvkem celého orientačního systému grafického designéra Jiřího Rathouského pro pražský sídlištní komplex Jižní Město II budovaného převážně mezi lety 1976–1984. Česká písmolijna Briefcase Type Foundry nyní zdigit… Jak to mohlo dopadnout? Představujeme návrhy ze soutěže na vizuální identitu Přerova23.května » czechdesign.cz Ze soutěže pořádané organizací Czechdesign vzešla historicky první vizuální identita Přerova od tria designérek Terezy Drábkové, Kataríny Jamriškové a Ivany Stránské. Seznamte se i s dalšími soutěžními návrhy. Supraphon mění vizuální identitu1.dubna » Marketingové noviny Prestižní agentury Boomerang Communication a Brainz Studios spojily síly a vytvořily novou brand identitu a webové stránky pro vydavatelství Supraphon. Vizuální identita zahrnuje modernizované logo, písmo z dílny předního českého typografa Tomáše Br… Supraphon přichází s aktualizovanou vizuální identitou, novými vizemi i respektem k tradici28.března » musicserver.cz První měsíce tohoto roku přinášejí vydavatelství Supraphon několik změn, přičemž jednou z nich je nové grafické pojetí značky. Ve spolupráci s prestižními agenturami Boomerang ... S novým webem a novou vizuální identitou i nové vize. Supraphon ukazuje, že rozumí i mladší generaci27.března » Kurzy.cz Prestižní agentury Boomerang Communication a Brainz Studios spojily síly a vytvořily novou brand identitu a webové stránky pro vydavatelství Supraphon. Vizuální identita zahrnuje modernizované logo, písmo z dílny předního českého typografa Tomáše... Supraphon má nový web i vizuální identitu od Boomerang Communication a Brainz Studios27.března » Marketing&Media Agentury Boomerang Communication a Brainz Studios spojily síly a vytvořily novou brand identitu a webové stránky pro vydavatelství Supraphon. Článek Supraphon má nový web i vizuální identitu od Boomerang Communication a Brainz Studios se nejdříve ob… Jedna z nejznámějších vizuálních identit v Česku je po rozsáhlé autorské revizi! Aha Praha volnočasová, sportovní a turistická11.ledna » Turistické listy Na základě odborné analýzy současného stavu zpracované organizací Czechdesign přistoupil Magistrát hlavního města Prahy k mírné úpravě své vizuální identity ve spolupráci s jejím původním autorem, Studiem Najbrt. Její síla a kvality vycházející z na… Hlavní město Praha má aktualizovanou vizuální identitu a upravené logo od studia Najbrt10.ledna » DesignMagazin.cz Před více než 20 lety vytvořilo grafické studio Najbrt známého grafika Aleše Najbrta logo pro hlavní město Prhu. Od té doby se mnohé změnilo a vyvinulo a nová doba si zasloužila nejen aktualizaci loga, ale také novou ucelenou vizuální identitu. Chop… Jedna z nejznámějších vizuálních identit v Česku je po rozsáhlé autorské revizí! Aha Praha volnočasová i sportovní9.ledna » sportovnilisty.cz Na základě odborné analýzy současného stavu zpracované organizací Czechdesign přistoupil Magistrát hlavního města Prahy k mírné úpravě své vizuální identity ve spolupráci s jejím původním autorem, Studiem Najbrt. Její síla a kvality vycházející z na… Praha po 20 letech mění grafiku. Přibude slavnostní zlatá i hravé ilustrace7.ledna » iDNES.cz Grafika hlavního města Prahy po více než dvaceti letech prošla výraznou obměnou. Nově se rozšířila o nápadité ilustrace, piktogramy a také o písmo, které navrhl přední český tvůrce Tomáš Brousil. Objeví se barevné kombinace mimo jiné s modrou, zelen… |
|