|
Vztahuje se k |
Úřední evidence youtuberů několik měsíců poté. Koho se bude reálně týkat?23.června » DigiZone.cz Spodní hranice pro zápis youtuberů do úředního seznamu je tak přísná, že ji překročí jen pár lidí za rok. Zájmy influencerů chtějí hájit dvě asociace. Velké reklamy nefungují. Efektivita spočívá v malých a relevantních kampaních17.června » MEDIAR Tým EverWhere vybírá to zajímavé z druhého dne letošního Cannes Lions. Ten se zaměřil na fragmentaci médií, důležitost kulturní relevance i na to, proč malé momenty znamenají víc než jeden velký. O nich mluvil McDonald’s a taky tenisová hvězda Seren… Úklid, co baví Gen Z: jak Vileda ve spolupráci s Fragile vyprodala e-shop16.června » MEDIAR Reality show na TikToku a Metě, která změnila vnímání úklidu a hlavně značky Vileda, popisuje Michaela Mihók, deputy client service director agentury Fragile. Slow Down Radio požádalo o digitální licenci, jako čtyřicáté v Česku15.června » MEDIAR Internetová stanice, která staví na black music a nabízí mix hudby od jazzu, soulu, funku až po hip-hop, začala vysílat loni v říjnu. Z nezávislých digitálních rádií bude teprve šesté. Jak CETIN místo optiky tahá do domu internet od O2 a Oneplay14.června » MEDIAR Budete si moci vybrat z třiceti poskytovatelů internetu, láká CETIN a pak k zájemcům pošle obchodníky ze sesterské O2. |
|