Kateřina Ceralová |
Vztahuje se k |
Hruška stojí v širém poli u Mrákotína25.října » HoryDoly.cz Strom roku 2023 je podruhé hruška. Jmenuje Hruška v širém poli z Mrákotína u Skutče v Železných horách. Na druhém místě se umístila Nepomyšlská lípa a bronzovou příčku obsadila Lípa na školní zahradě v Sulíkově. Stromem roku je podruhé v řadě hruška24.října » Wellness Noviny Stromem roku 2023 se stala Hruška v širém poli z Mrákotína u Skutče v Železných horách. Na druhém místě se umístila Nepomyšlská lípa a bronzovou příčku obsadila Lípa na školní zahradě v Sulíkově. Během slavnostního vyhlášení na brněnské Hvězdárně a … Díky redesignu už lidé nevnímají Ondrášovku jako privátku27.dubna » MediaGuru Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina Ceralová. Měli ji zavézt uranovou hlušinou. Teď je z ní Strom roku 202222.září » Moderní obec Vítězkou letošní ankety Strom roku se ziskem 2 452 hlasů se stala Hrušeň hnilička z obce Drásov na Příbramsku. Včera […] Zácpa trápí polovinu žen, ty se o problému stydí mluvit3.září » Žena-in.cz Zácpou trpí až 50 % žen a zároveň je pro 36 % žen toto téma silné tabu. Jsou daleko víc ochotné otevřeně mluvit o menstruaci, nadváze nebo problémech s vypadáváním vlasů. Přesně to zjistil průzkum agentury IPSOS, který si nechala vypracovat značka m… Šaratická minerálka mění design a startuje kampaň o zácpě při cestování13.července » Trend Watcher Značka minerální vody Šaratica z jižní Moravy od základu mění vzhled. Rebranding spojila s novou letní kampaní, která informuje o cestovatelské zácpě. Minerální léčivá voda Šaratica, která pomáhá se zažívacími potížemi, mění svou vizuální identitu. … Minerálka Šaratica má novou lahev a kampaň postavenou na zácpě13.července » Marketing&Media Tradiční mineralizovaná voda Šaratica přichází s novým logem, tvarem, barvou lahví a komunikací. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Minerální voda Šaratica má novou lahev i logo. S rebrandingem zahájila komunikační kampaň12.července » Marketing Journal Šaratice přichází s výrazným rebrandingem, když nemění jen logo nebo etiketu, ale i láhev. S rebrandingem přichází i kampaň upozorňující na problémy se zácpou během cestování. Představuje Šaratici jako úlevné řešení. Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu. S rebrandingem zahájila komunikační kampaň11.července » Marketing Journal Šaratice přichází s výrazným rebrandingem, když nemění jen logo nebo etiketu, ale i láhev. S rebrandingem přichází i kampaň upozorňující na problémy se zácpou během cestování. Představuje Šaratici jako úlevné řešení. Cestovatelská zácpa trápí až třetinu Čechů. Zabírají na ni pohoda, křížaly i minerálka8.července » Lifee.cz Nejen cestovatelský průjem, ale i zácpa dovede zkazit dovolenou u moře, kam se letos v létě znovu chystá velké množství Čechů. Jak se s tímto problémem vyrovnat, abyste si dny volna užili podle svých představ? |
Jenovéfa Boková
- Česká herečka a houslistka
|