15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Kateřina Ceralová

Vztahuje se k

Hruška stojí v širém poli u Mrákotína

25.října » HoryDoly.cz
Strom roku 2023 je podruhé hruška. Jmenuje Hruška v širém poli z Mrákotína u Skutče v Železných horách. Na druhém místě se umístila Nepomyšlská lípa a bronzovou příčku obsadila Lípa na školní zahradě v Sulíkově.

Stromem roku je podruhé v řadě hruška

24.října » Wellness Noviny
Stromem roku 2023 se stala Hruška v širém poli z Mrákotína u Skutče v Železných horách. Na druhém místě se umístila Nepomyšlská lípa a bronzovou příčku obsadila Lípa na školní zahradě v Sulíkově. Během slavnostního vyhlášení na brněnské Hvězdárně a …

Díky redesignu už lidé nevnímají Ondrášovku jako privátku

27.dubna » MediaGuru
Redesignem se Ondrášovce povedlo změnit vnímání značky, teď ji lidé zařazují výše mezi minerální vody, říká brand manažerka Kateřina Ceralová.

Měli ji zavézt uranovou hlušinou. Teď je z ní Strom roku 2022

22.září » Moderní obec
Vítězkou letošní ankety Strom roku se ziskem 2 452 hlasů se stala Hrušeň hnilička z obce Drásov na Příbramsku. Včera […]

Zácpa trápí polovinu žen, ty se o problému stydí mluvit

3.září » Žena-in.cz
Zácpou trpí až 50 % žen a zároveň je pro 36 % žen toto téma silné tabu. Jsou daleko víc ochotné otevřeně mluvit o menstruaci, nadváze nebo problémech s vypadáváním vlasů. Přesně to zjistil průzkum agentury IPSOS, který si nechala vypracovat značka m…

Šaratická minerálka mění design a startuje kampaň o zácpě při cestování

13.července » Trend Watcher
Značka minerální vody Šaratica z jižní Moravy od základu mění vzhled. Rebranding spojila s novou letní kampaní, která informuje o cestovatelské zácpě. Minerální léčivá voda Šaratica, která pomáhá se zažívacími potížemi, mění svou vizuální identitu. …

Minerálka Šaratica má novou lahev a kampaň postavenou na zácpě

13.července » Marketing&Media
Tradiční mineralizovaná voda Šaratica přichází s novým logem, tvarem, barvou lahví a komunikací. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě.

Minerální voda Šaratica má novou lahev i logo. S rebrandingem zahájila komunikační kampaň

12.července » Marketing Journal
Šaratice přichází s výrazným rebrandingem, když nemění jen logo nebo etiketu, ale i láhev. S rebrandingem přichází i kampaň upozorňující na problémy se zácpou během cestování. Představuje Šaratici jako úlevné řešení.

Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu. S rebrandingem zahájila komunikační kampaň

11.července » Marketing Journal
Šaratice přichází s výrazným rebrandingem, když nemění jen logo nebo etiketu, ale i láhev. S rebrandingem přichází i kampaň upozorňující na problémy se zácpou během cestování. Představuje Šaratici jako úlevné řešení.

Cestovatelská zácpa trápí až třetinu Čechů. Zabírají na ni pohoda, křížaly i minerálka

8.července » Lifee.cz
Nejen cestovatelský průjem, ale i zácpa dovede zkazit dovolenou u moře, kam se letos v létě znovu chystá velké množství Čechů. Jak se s tímto problémem vyrovnat, abyste si dny volna užili podle svých představ?
Jenovéfa Boková - Česká herečka a houslistka

Tato informační stránka o Kateřina Ceralová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Kateřina Ceralová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes