Mária Drotárová |
Vztahuje se k |
Mária Drotárová, Coca-Cola: zaměřujeme se na zážitky a nové cílové skupiny10.října » Marketing&Media Posouváme se od tradičních médií k více viditelným formám, říká Mária Drotárová, senior manažerka marketingu značky Coca‑Cola. Článek Mária Drotárová, Coca-Cola: zaměřujeme se na zážitky a nové cílové skupiny se nejdříve objevil na Marketing & Medi… Coca‑Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca‑Cola® OREO™ Zero Cukru23.srpna » obcasnik.eu Značky Coca‑Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca‑Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca‑Cola a sušenky OREO se tak na určitou dobu stávají nerozlučnými „besties“ a potvrzují, že ta nejlepší přátelství vznika… Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru23.srpna » Žena-in.cz Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca-Cola a sušenky OREO se tak na určitou dobu stávají nerozlučnými „besties“ a potvrzují, že ta nejlepší přátelství vznika… Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru14.srpna » Marketing Journal Nečekané spojení, na kterém překvapuje i absence cukru, vychází z iniciativy Coca-Cola Creations. Kampaň k limitované edici je spojená se zážitkem na Spotify, kdy si přátelé mohou aktivovat „BESTIE MODE“. V jeho rámci jim Spotify vytvoří unikátní pl… Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů13.srpna » Marketing&Media Coca-Cola a Oreo se spojily a představují limitovanou edici nápoje Coca-Cola Oreo Zero Cukru, který kombinuje jejich jedinečné vlastnosti. Článek Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů se nejdříve objevil na Marketing & … Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru13.srpna » Tojesenzace.cz Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca-Cola a The post Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-… Coca-Cola: Naše značka se snaží porozumět mladým15.září » MediaGuru Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka Mária Drotárová. Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Kdo je jejím hlavním ambasadorem?10.srpna » Reflex.cz Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní moodové spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro… Coca-Cola spouští novou kampaň Screentime se spotřebitelskou soutěží o Playstation 525.února » Marketingové noviny Společnost Coca-Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime se orientuje na osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje, ale především na sp… Zboží&Prodej 1/2019: Jarní hody svědčí nejen cukrovinkám17.ledna » Zboží a Prodej Velikonoce jsou pro maloobchod společně s Vánocemi nejdůležitějším obdobím v roce. Kategorií, kde lze pozorovat zvýšené výdaje domácností, je hned několik. Jde jak o hotové pekárenské výrobky, tak sušenky, bonbony, čokoládové tyčinky, perníčky nebo … |
|