15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Mária Drotárová

Vztahuje se k

Mária Drotárová, Coca-Cola: zaměřujeme se na zážitky a nové cílové skupiny

10.října » Marketing&Media
Posouváme se od tradičních médií k více viditelným formám, říká Mária Drotárová, senior manažerka marketingu značky Coca­‑Cola. Článek Mária Drotárová, Coca-Cola: zaměřujeme se na zážitky a nové cílové skupiny se nejdříve objevil na Marketing & Medi…

Coca‑Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca‑Cola® OREO™ Zero Cukru

23.srpna » obcasnik.eu
Značky Coca‑Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca‑Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca‑Cola a sušenky OREO se tak na určitou dobu stávají nerozlučnými „besties“ a potvrzují, že ta nejlepší přátelství vznika…

Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru

23.srpna » Žena-in.cz
Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca-Cola a sušenky OREO se tak na určitou dobu stávají nerozlučnými „besties“ a potvrzují, že ta nejlepší přátelství vznika…

Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru

14.srpna » Marketing Journal
Nečekané spojení, na kterém překvapuje i absence cukru, vychází z iniciativy Coca-Cola Creations. Kampaň k limitované edici je spojená se zážitkem na Spotify, kdy si přátelé mohou aktivovat „BESTIE MODE“. V jeho rámci jim Spotify vytvoří unikátní pl…

Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů

13.srpna » Marketing&Media
Coca-Cola a Oreo se spojily a představují limitovanou edici nápoje Coca-Cola Oreo Zero Cukru, který kombinuje jejich jedinečné vlastnosti. Článek Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů se nejdříve objevil na Marketing & …

Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru

13.srpna » Tojesenzace.cz
Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca-Cola a The post Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-…

Coca-Cola: Naše značka se snaží porozumět mladým

15.září » MediaGuru
Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka Mária Drotárová.

Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Kdo je jejím hlavním ambasadorem?

10.srpna » Reflex.cz
Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní moodové spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro…

Coca-Cola spouští novou kampaň Screentime se spotřebitelskou soutěží o Playstation 5

Společnost Coca-Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime se orientuje na osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje, ale především na sp…

Zboží&Prodej 1/2019: Jarní hody svědčí nejen cukrovinkám

17.ledna » Zboží a Prodej
Velikonoce jsou pro maloobchod společně s Vánocemi nejdůležitějším obdobím v roce. Kategorií, kde lze pozorovat zvýšené výdaje domácností, je hned několik. Jde jak o hotové pekárenské výrobky, tak sušenky, bonbony, čokoládové tyčinky, perníčky nebo …

Tato informační stránka o Mária Drotárová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Mária Drotárová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes