Mária Drotárová |
Vztahuje se k |
Coca-Cola: Naše značka se snaží porozumět mladým15.září » MediaGuru Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka Mária Drotárová. Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Kdo je jejím hlavním ambasadorem?10.srpna » Reflex.cz Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní moodové spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro… Coca-Cola spouští novou kampaň Screentime se spotřebitelskou soutěží o Playstation 525.února » Marketingové noviny Společnost Coca-Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime se orientuje na osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje, ale především na sp… Zboží&Prodej 1/2019: Jarní hody svědčí nejen cukrovinkám17.ledna » Zboží a Prodej Velikonoce jsou pro maloobchod společně s Vánocemi nejdůležitějším obdobím v roce. Kategorií, kde lze pozorovat zvýšené výdaje domácností, je hned několik. Jde jak o hotové pekárenské výrobky, tak sušenky, bonbony, čokoládové tyčinky, perníčky nebo … |
|