15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Mária Drotárová

Vztahuje se k

Coca-Cola: Naše značka se snaží porozumět mladým

15.září » MediaGuru
Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka Mária Drotárová.

Coca-Cola v letní kampani sází na hudbu. Kdo je jejím hlavním ambasadorem?

10.srpna » Reflex.cz
Coca-Cola v červenci spustila novou marketingovou kampaň zaměřenou na hudbu a zážitky s ní spojené. Mezi hlavní komunikační pilíře kampaně patří jednak nové televizní moodové spoty a také spoty, které komunikují atraktivní spotřebitelskou soutěž pro…

Coca-Cola spouští novou kampaň Screentime se spotřebitelskou soutěží o Playstation 5

Společnost Coca-Cola se ve své nejnovější kampani zaměřila na virtuální zážitky, které mladí lidé zažívají při hrách či sledování a streamování videí. Kampaň Screetime se orientuje na osvěžení v podobě ledově vychlazeného nápoje, ale především na sp…

Zboží&Prodej 1/2019: Jarní hody svědčí nejen cukrovinkám

17.ledna » Zboží a Prodej
Velikonoce jsou pro maloobchod společně s Vánocemi nejdůležitějším obdobím v roce. Kategorií, kde lze pozorovat zvýšené výdaje domácností, je hned několik. Jde jak o hotové pekárenské výrobky, tak sušenky, bonbony, čokoládové tyčinky, perníčky nebo …

Tato informační stránka o Mária Drotárová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Mária Drotárová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes