Jan Gemrich |
Vztahuje se k |
Jak udržet výrobu v Česku? Zásadní je nemít dražší elektřinu než sousední země, říkají zástupci byznysu2.prosince » Ekonomický deník Ceny elektřiny v kategorii podniků v energeticky náročných odvětvích jsou v České republice podle dat Eurostatu páté největší v Evropě. Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky12.dubna » Marketing&Media Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory v aktuálním vydání Marketing & Media. Článek Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky se nejdříve objevil na… Foodora pomalu dotahuje čísla před rebrandingem20.prosince » MediaGuru Půl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou. I nadále plánuje investice do marketingu. Foodora půl roku od rebrandingu. Jak si značka vede v očích českých zákazníků20.prosince » Zboží a Prodej V květnu letošního roku se největší česká platforma pro rychlý rozvoz jídla a spotřebního zboží přeměnila z Dáme jídlo na foodora. Cílem rebrandingu bylo zpomalit pokles zákaznických preferencí a omladit celkový positioning nejvýznamnějšího hráče na… Jan Gemrich: Tak pokročilou AI, aby pro nás byla hrozbou, zřejmě nestvoříme9.října » BusinessInfo.cz „Copywritery nenahradí umělá inteligence (AI), ale lidé, co umějí umělou inteligenci používat. Dobrá copywriterka nebo copywriter jsou stále k nezaplacení, obzvláště ti kreativní,” říká marketingový ředitel značky Foodora Jan Gemrich. Foodora představuje s Mikýřem vybrané restaurace8.září » MediaGuru V nové kampani Foodora nabízí speciální promo akci ve spolupráci s vybranými lokálními restauracemi. Foodora nelegálně zabrousila do růžového světa Barbie. Raději se sama rychle stáhla24.července » Marketing Journal Barbie neuměla vařit, my vozíme hotová jídla a navíc je naše značka taky růžová. To by byl hřích nevyužít, říkali si pravděpodobně ve Foodoře. Ve skutečnosti bylo hříchem a projevem nekalé soutěže něco takového zkoušet. Jan Gemrich nově povede marketing značky Foodora21.června » Marketing&Media Marketing největší české doručovací platformy Foodora nově povede Jan Gemrich. Jeho hlavním úkolem bude přiblížit uživatelům značku po rebrandingu, zaměří se také na růst zákaznické báze. Článek Jan Gemrich nově povede marketing značky Foodora se ne… Marketing a komunikaci AppSatori řídí Jana Voborská21.června » MEDIAR Technologicko-konzultační firma AppSatori rozšiřuje svůj tým o pozici marketing & communications manager. Nastupuje na ni Jana Voborská, bude mít na starosti přípravu komunikační strategie a realizaci aktivit z oblasti marketingu a PR. Voborská byla… Marketing značky Foodora povede Jan Gemrich21.června » MEDIAR Marketing největší české doručovací platformy Foodora (donedávna Dáme jídlo) nově povede Jan Gemrich. Jeho hlavním úkolem bude přiblížit uživatelům značku po rebrandingu, zaměří se také na růst zákaznické báze. „Dáme jídlo se za roky na trhu stalo č… Jan Gemrich nově povede marketing doručovací platformy foodora20.června » Zboží a Prodej Marketing doručovací platformy foodora nově povede Jan Gemrich. Jeho hlavním úkolem bude přiblížit uživatelům značku po rebrandingu, zaměří se také na růst zákaznické báze. Do firmy přináší dlouholeté zkušenosti z digitálního prostředí. V minulosti … Výroba cementu v Česku loni stoupla o 4,6 procenta na 4,72 milionu tun6.září » ČeskéNoviny.cz Praha - Výroba cementu v Česku loni meziročně stoupla o 4,6 procenta na 4,72 milionu tun. Rostla i jeho spotřeba, která se proti loňsku zvýšila o 5,2 procenta na 4,68 milionu tun. Vyplývá... |
Petr Kolečko
- Český dramatik, scenárista
|