Jindřich Hovorka |
Vztahuje se k |
Jingle je stále jedním z nejsilnějších aktiv značky13.září » MediaGuru K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, jedním z nejsilnějším stále i jingle, ukazuje nový průzkum. Jingle je stále jedním z nejsilnějším aktivem značky13.září » MediaGuru K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, jedním z nejsilnějším stále i jingle, ukazuje nový průzkum. Brněnská F Scéna 202431.července » ČRo Brno Letos se uskuteční v pořadí 27. ročník brněnské F-Scény. O programu koncertu s názvem Moravské chodníčky s jedním z organizátorů i účinkujícím, Jindřichem Hovorkou. Vždycky jsem do života dostal lidi, kteří mě nasměrovali, ohlíží se hudebník a folklorista Hovorka22.května » ČRo Může to být dar, ale také zátěž, narodit se do slavné folklórní rodiny. Jindřich Hovorka o tom ví své: „Hudba byla jasná volba. Ovšem mých rodičů,“ směje se. Hra na house v raném věku, kariéra sólového zpěváka, folklorní pořady a karaoke i rocková k… Marketérem roku je Blahoslav Dobeš, cena udělena i za tiskový GRP17.května » MediaGuru Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže. Nešikovný manžel je zpátky – V nové jarní kampani uslyší volání Bauhausu27.února » Marketingové noviny Síť odborných center BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“, který oba pr… Kotek opět slyší volání Bauhasu. Značka se snaží etablovat akustický branding20.února » Marketing Journal Když řekneme: „Já, já, jupí, jupí, jej,“ dost možná si vybavíte konkrétní hobby market. Ten další se snaží zavrtat do hlav podobným způsobem. A opět mu u toho asistuje Vojta Kotek jako hlavní postava (i režisér spotu) a také prodavač v podání Zdeňka… Nešikovný manžel je zpátky! V nové jarní kampani uslyší volání BAUHAUSU19.února » FeedIT.cz Praha, 19. 2. 2024 – Síť odborných center BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim … Continue reading Nešikovný manžel… Bauhaus uvádí s Vojtou Kotkem nový audio branding19.února » MediaGuru Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding. Bauhaus kampaní nasazuje brouka do hlavy nejen nešikovnému manželovi19.února » Marketing&Media Síť odborných center v jarní kampani sází na akustický branding se sloganem „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“ a přetextovaným songem Our House. Článek Bauhaus kampaní nasazuje brouka do hlavy nejen nešikovnému manželovi se nejdříve objevil … Humor v reklamě svědčí značce i prodejům31.prosince » Marketing&Media Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste. Vydrží trend i následující rok? Co říkají odborníci, jsme psali v hlavním tématu vydání MAM 35/2023, které vám nyní zpřístupňujeme celé jako vánoční dárek a přání veselejšího nového r… |
|