15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jindřich Hovorka

Vztahuje se k

Jingle je stále jedním z nejsilnějších aktiv značky

13.září » MediaGuru
K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, jedním z nejsilnějším stále i jingle, ukazuje nový průzkum.

Jingle je stále jedním z nejsilnějším aktivem značky

13.září » MediaGuru
K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, jedním z nejsilnějším stále i jingle, ukazuje nový průzkum.

Brněnská F Scéna 2024

31.července » ČRo Brno
Letos se uskuteční v pořadí 27. ročník brněnské F-Scény. O programu koncertu s názvem Moravské chodníčky s jedním z organizátorů i účinkujícím, Jindřichem Hovorkou.

Vždycky jsem do života dostal lidi, kteří mě nasměrovali, ohlíží se hudebník a folklorista Hovorka

22.května » ČRo
Může to být dar, ale také zátěž, narodit se do slavné folklórní rodiny. Jindřich Hovorka o tom ví své: „Hudba byla jasná volba. Ovšem mých rodičů,“ směje se. Hra na house v raném věku, kariéra sólového zpěváka, folklorní pořady a karaoke i rocková k…

Marketérem roku je Blahoslav Dobeš, cena udělena i za tiskový GRP

17.května » MediaGuru
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.

Nešikovný manžel je zpátky – V nové jarní kampani uslyší volání Bauhausu

Síť odborných center BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“, který oba pr…

Kotek opět slyší volání Bauhasu. Značka se snaží etablovat akustický branding

20.února » Marketing Journal
Když řekneme: „Já, já, jupí, jupí, jej,“ dost možná si vybavíte konkrétní hobby market. Ten další se snaží zavrtat do hlav podobným způsobem. A opět mu u toho asistuje Vojta Kotek jako hlavní postava (i režisér spotu) a také prodavač v podání Zdeňka…

Nešikovný manžel je zpátky! V nové jarní kampani uslyší volání BAUHAUSU

19.února » FeedIT.cz
Praha, 19. 2. 2024 – Síť odborných center BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim … Continue reading Nešikovný manžel…

Bauhaus uvádí s Vojtou Kotkem nový audio branding

19.února » MediaGuru
Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding.

Bauhaus kampaní nasazuje brouka do hlavy nejen nešikovnému manželovi

19.února » Marketing&Media
Síť odborných center v jarní kampani sází na akustický branding se sloganem „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“ a přetextovaným songem Our House. Článek Bauhaus kampaní nasazuje brouka do hlavy nejen nešikovnému manželovi se nejdříve objevil …

Humor v reklamě svědčí značce i prodejům

31.prosince » Marketing&Media
Po letech se vrací humor do reklamy. Počet úsměvných spotů roste. Vydrží trend i následující rok? Co říkají odborníci, jsme psali v hlavním tématu vydání MAM 35/2023, které vám nyní zpřístupňujeme celé jako vánoční dárek a přání veselejšího nového r…

Tato informační stránka o Jindřich Hovorka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jindřich Hovorka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes