Ľubica Mieresová |
Vztahuje se k |
Češi nechtějí jinou Kofolu ani radikální změnu2.dubna » MediaGuru Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová. Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edicí s příchutí cukroví7.prosince » Žena-in.cz Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neod… Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edicí s příchutí cukroví22.listopadu » FeedIT.cz Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola … Continue reading Prasátko od Kofoly přiběhne na obra… Kofoly prasátko se vrací, s vánoční příchutí cukroví22.listopadu » Marketing&Media „Já nemusím, já už ho vidím,“ zazní opět z obrazovek v ikonické reklamě, která tentokrát láká na limitované příchutě Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky. Článek Kofoly prasátko se vrací, s vánoční příchutí cukroví se nejdříve objevil na Mar… Kofola uvádí vánoční reklamu a limitku s příchutí cukroví22.listopadu » MediaGuru Kofola spouští svou tradiční vánoční reklamu s prasátkem. Představí i limitovanou edici s příchutí cukroví. Kofola spustila vlastní e-shop, nabízí lokální merch28.března » MediaGuru Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet. Méně cukrování, více lásky23.února » Marketingové noviny Kofola v nové kampani opět vsadila na bezpodmínečnou lásku: nabízí o 30 % méně cukru a dva lovesongy – od Horkýže Slíže a Márdiho. Linkou nové kampaně, která představuje novou řadu nápojů s nižším obsahem cukru, se přirozeně stalo spojení „Méně cukr… Kampaň Kofoly má méně cukru a více hudby, od Horkýže Slíže a Márdiho.21.února » Marketing&Media Značka představuje v kampani od WMC Grey novou řadu nápojů MéněVíce, postupně nahradí všechny ochucené Kofoly. Méně cukrování, více lásky. Kofola představuje řadu nápojů nabízejících o 30 % méně cukru a dva lovesongy – od Horkýže Slíže a18.února » Marketing Journal Kofola dlouhodobě dokazuje, že když ji miluješ, není co řešit. Tak jako v lásce, i při výběru oblíbeného nápoje totiž platí, že méně je někdy více. Přesvědčí vás o tom nejnovější televizní spot Kofoly, ve kterém se emocemi a dobrou hudbou, na rozdíl… Vinea: Spolupráce s lokálními vinaři je cesta správným směrem15.prosince » MediaGuru Vinea letos uvedla na trh degustační sady hroznového moštu. Spolupráci s lokálními vinaři chce nadále rozvíjet, říká za značku Ľubica Mieresová. Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu8.listopadu » Marketing&Media Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového m… |
|