Markéta Klučková |
Vztahuje se k |
Česká spořitelna spouští videohovory s bankéři. Klienti už nikdy nebudou muset na pobočku25.října » CzechCrunch Poradit se o svých financích či investicích, sjednat si úvěr či hypotéku nebo objednat nějakou další službu. To bývají hlavní důvody, proč lidé navštěvují pobočky svých bank. Jen v České spořitelně proběhne ročně více než jeden milion poradenských s… Klienti Spořitelny nemusí na pobočku, spojí se přes videohovor6.října » Protext Praha 6. října 2021 (PROTEXT) - Klienti Spořitelny nemusí na pobočku. Bankéři se s nimi spojí přes videohovor Na pobočkách Spořitelny proběhne ročně více než jeden milion poradenských schůzek klientů s bankéři, na konci roku by se 10 % z nich mělo o… INFOSERVIS: Klienti už nemusí na pobočku. Bankéři České spořitelny se s nimi spojí přes video5.října » Za krásnější Vimperk Klienti už nemusí na pobočku. Spořitelna spouští online schůzky, bankéři se s klienty spojí přes video Prvních 500 bankéřů Spořitelny začíná od října komunikovat s klienty přes videohovory; Online videohovory plně nahrazují návštěvu pobočky, klienti… Místo pobočky Teams. Spořitelna poradí online4.října » Peníze.cz Česká spořitelna začíná nabízet schůzky prostřednictvím přímého bankovnictví George. Chce přesunout část poradenství do online prostoru. Klienti už nemusí na pobočku. Spořitelna spouští online schůzky, bankéři se s klienty spojí přes video 4.října » FeedIT.cz Prvních 500 bankéřů Spořitelny začíná od října komunikovat s klienty přes videohovory; Online videohovory plně nahrazují návštěvu pobočky, klienti se mohou přes video poradit o svých financích a sjednat jakoukoli službu či produkt Spořitelny; Videoh… Poradenství přes videohovor bude standardem, říká Klučková z České spořitelny1.července » Měšec.cz [7 minut čtení] On-line, nebo na pobočku? Klienti České spořitelny si už brzy budou moci vybrat, jestli se s bankéřem potkají naživo nebo přes videohovor. Jde o další krok v digitalizaci banky. Schůzka přes videohovory se stane standardní alternativ… Markéta Klučková z České spořitelny: Chceme digitalizovat 90 procent všech servisních operací21.října » E15.cz Nové technologie posouvají vpřed bankovní a finanční služby. Kde jsou ale hranice tohoto rozvoje a co můžeme očekávat v budoucnosti? Přesune se vše do digitálního prostředí a pobočky takřka vymizí? „Musíme mít výborné digitální kanály, ale pořád exi… Markéta Klučková z České spořitelny: Příští rok chceme umožnit 90 procent všech servisních operací digitálně21.října » E15.cz Nové technologie posouvají vpřed bankovní a finanční služby. Kde jsou ale hranice tohoto rozvoje a co můžeme očekávat v budoucnosti? Přesune se vše do digitálního prostředí a pobočky takřka vymizí? „Musíme mít výborné digitální kanály, ale pořád exi… George od spořky umí nově spravovat úvěry14.září » Měšec.cz Klienti České spořitelny mohou všechny své půjčky nově kontrolovat přímo v internetovém bankovnictví George. Hypotéky, penzijní spoření či investice šlo prostřednictvím George upravovat už dříve. Nyní v něm ale můžete také měnit nastavení své... Polovina poboček České spořitelny bude bezhotovostní28.července » Peníze.cz „Snažíme se naučit klienty, aby se nebáli digitálního prostředí. Pobočky by měly být hlavně poradenské místo,“ říká v rozhovoru Markéta Klučková, která má v České spořitelně na starosti pobočkovou síť. V Česku přibývá obcí, kde se ruší kamenné pobočky. Banky se snaží nabízet alternativy18.listopadu » iROZHLAS Každý rok zavřou tuzemské banky desítky svých poboček. Přibývá tak menších obcí, kde zůstane jen bankomat a obyvatelé musí za dalšími službami dojíždět do větších měst. Banky stále častěji sází na digitalizaci, hlavně online bankovnictví a chytré pl… |
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|