Hana Kovářová |
Vztahuje se k |
Král fandění tváří české banky. Přinášet radost je vážná věc, říká26.února » iDNES.cz Taneční kreace, zábava, interakce s publikem. Cameron Hughes je asi nejslavnější fanoušek na světě. Jeho úkolem je během sportovních akcí a utkání pořádně rozparádit publikum. Nedávno to předvedl i v Česku. Prahu si před časem zamiloval, a když mu n… Šestý ročník soutěže o nejkrásnější květinovou výzdobu zná své vítěze11.října » Jindřichův Hradec V úterý 10. října se v refektáři Muzea fotografie a MOM uskutečnilo vyhlášení výsledků soutěže Hradec kvete díky Vám! Do soutěže jste přihlásili 30 fotografií květinové výzdoby a o tu nejkrásnější jste pak hlasovali do 10. září na webu města. Tři fo… Komerční banka začala měřit uhlíkovou stopu svých reklamních kampaní13.července » Časopis Bankovnictví Uhlíková stopa reklamních kampaní Komerční banky loni činila 637 100 kilogramů ekvivalentu CO2. Odpovídá tak zhruba dvěma třetinám uhlíkové stopy vznikající v souvislosti s přepravou zaměstnanců KB do práce, nebo dvojnásobku emisí z životního cyklu … KB začala měřit uhlíkovou stopu reklamních kampaní12.července » MediaGuru Data získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije Komerční banka pro lepší plánování komunikace. Sportovní sponzoring by měl být masový a autentický zároveň9.února » MediaGuru Sportovní sponzoring by měl být vnímán jako investice. Aby se však vyplatila, musí být autentický a musí ho řídit profesionálové a odborníci na dané odvětví. Přesně 121 minut se v Praze před asi stovkou posluchačů hovořilo o sportovním sponzoringu2.února » sportovnilisty.cz University of New York in Prague (UNYP) uspořádala ve středu 1. února 2023 v O2 Universum panelovou diskusi o praxi sportovního sponzoringu. Diskuse se zaměřila především na osvědčené postupy z pohledu sponzora, sportovce, sportovního agenta a pouká… Čtyři odborníci ze sportovního sponzoringu hovořili o něm 120 minut asi stovce posluchačů2.února » sportovnilisty.cz University of New York in Prague (UNYP) upořádala ve středu 1. února 2023 v O2 Universum panelovou diskusi o praxi sportovního sponzoringu. Diskuse se zaměřila především na osvědčené postupy z pohledu sponzora, sportovce, sportovního agenta a poukáz… Hana Kovářová: Krizí je třeba se proinvestovat17.ledna » Marketing&Media Rok 2023 pro nás bude klíčový, spustíme novou Komerční banku, říká Hana Kovářová, šéfka brandové strategie a komunikace banky. Článek Hana Kovářová: Krizí je třeba se proinvestovat se nejdříve objevil na Marketing & Media . Tým komunikace skupiny Komerční banky má posily, nastupují Tomáš Zavoral a Šárka Nevoralová1.prosince » Měšec.cz Komerční banka (KB) má od 1. prosince 2022 nového šéfa externí a interní komunikace, stal se jím Tomáš Zavoral. Zároveň se novou tiskovou mluvčí skupiny KB stává Šárka Nevoralová. Celý tým komunikace skupiny KB vede i nadále Hana Kovářová. Komerční banka mění tým komunikace a marketingu1.prosince » MediaGuru Do týmu nově nastupuje Tomáš Zavoral. Šéfem týmu Brand Strategy se stává Lukáš Prokop, Brand Experience vede Lenka Knappová. Soutěž Hradec kvete díky Vám zná své vítěze23.listopadu » Jindřichův Hradec Fotografie svým rozkvetlých balkónů a předzahrádek jste nám mohli posílat do konce září, během října jste pak hlasovali na webu města o nejhezčí květinovou výzdobu a z fotografií s největším počtem hlasů nakonec komise životního prostředí vybrala ví… Nekomerční aktivity značek můžou přinést i byznysový efekt9.května » MediaGuru Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na konferenci Communication Summit. |
|