Libor Nádvorník |
Vztahuje se k |
Příliš hlučný žeh. Lidem v České Třebové vadí lomoz z nové pece v krematoriu16.října » Orlický deník Desítky let lidem žijícím v sídlišti u krematoria v České Třebové tamní kremační pec nijak nevadila. Klid ve zdejší vilkové zástavbě utnula až vloni instalovaná nová kremační pec. Následné stížnosti a petice však pomohly jen minimálně. Podle měření … E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu denně přijmouo 4,5 milionů e-mailů více než loni22.listopadu » FeedIT.cz Praha 22.11.2023 – Seznam.cz zaznamenal růst doručené pošty v průměru o čtyři a půl milionu zpráv každý den. Vyplývá to ze statistik za prvních deset měsíců letošního roku. Co naopak … Continue reading E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu de… Sedm rad, jak neskončit ve spamu a nastartovat rozesílku26.října » Techmagazín.cz Mnozí email marketéři si lámou hlavu, jak se vyhnout problémům při warm-upu, neboli zahřívání domény, a jak si vybudovat dobrou reputaci. Ta otevírá dveře vysoké doručitelnosti a výkonnosti kampaní. Umělá inteligence už pomáhá v mailingových kampaních3.srpna » FeedIT.cz Česká e-mailingová platforma Mailkit implementovala do své infrastruktury na rozesílku zpráv umělou inteligenci. Uživatelé ji mohou používat při vytváření textových bloků ve vizuálním tvůrci přímo na platformě. Pomáhá s překlady, … Continue reading … Studenti ČVUT testovali emailové nástroje. Pomáhala umělá inteligence19.května » Pražský patriot Studenti třetího ročníku Masarykova ústavu při ČVUT měli možnost na vlastní kůži projít kampaní e-mailového marketingu. Jejím cílem bylo vytvořit personalizovanou kampaň e-shopu, který nabízí různé druhy kávy a vnitřní procesy zautomatizovat. S obsa… E-maily otevírají roboti. Marketérům vytváří dojem, že je zpráva přečtená5.dubna » Business Way Magazine Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. … Čtyři tipy pro úspěšný e-mailing v letošním roce22.března » OnBusiness.cz Časy, kdy mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. Smysl bude e-mailing dávat jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní datab… Česko je zaplaveno spamem. Za poslední rok se situace výrazně zhoršila28.února » EuroZprávy.cz Nevyžádaná pošta v loňském roce tvořila až 90 procent všech doručovaných e-mailů v Česku. Celkový objem spamu se přitom meziročně zvýšil o 17,3 procenta. Vyplývá to z informací společností Mailkit a Eset. Spammeři útočí stále častěji. Nevyžádaná pošta loni tvořila devadesát procent e-mailů28.února » Forbes Nevyžádaná pošta v loňském roce tvořila až devadesát procent všech doručovaných e-mailů v Česku. Celkový objem spamu se přitom meziročně zvýšil asi o sedmnáct procent. Vyplývá to z informací společností Mailkit a Eset. V Česku se podle Esetu loni vy… Zahlcené schránky. 90 procent všech e-mailů tvoří spam, parazituje na známých osobnostech i firmách28.února » iHNED.cz Nevyžádaná pošta v loňském roce tvořila až 90 procent všech doručovaných e-mailů v Česku. Celkový objem spamu se přitom meziročně zvýšil o 17,3 procenta. Vyplývá to z informací společností Mailkit a Eset. V Česku se podle Esetu loni vyskytovaly jak.… DMARC a BIMI zajistí bezpečnost a důvěryhodnost značky19.ledna » SystemOnLine.cz Sektor e-commerce za posledních několik let nebývale narostl. A s ním i e-mail marketing. E-mail je totiž stále nejvyužívanější komunikační platformou. Pokud má být rozesílka úspěšně doručena a doména firmy v bezpečí, je potřeba věnovat se nástrojům… Čtyři tipy pro úspěšný e-mailing v roce 20239.ledna » Reseller Magazine Online Časy, kdy mailingy poháněla koronavirová pandemie skončily. Smysl bude e-mailing dávat jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní data… |
AGROFERT HOLDING, a.s.
- Zemědělství, lesnictví, těžba dřeva a rybolov
|