Menka Dodo Peter |
Vztahuje se k |
Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná7.ledna » Reseller Magazine Online E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou … Doručení v přesnou hodinu i rozvoj předplatného. Co čeká e-commerce v roce 2025?6.ledna » Zboží a Prodej E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou … Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná. Co čeká logistiku a e-commerce v roce 2025?2.ledna » FeedIT.cz (2. ledna 2025, Praha) E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na … Continue reading Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další pře… DoDo rozšiřuje dodání zboží v konkrétním časovém okně16.října » MediaGuru DoDo chce rozšířit dodání zboží v konkrétním časovém okně, které je už standardem v oblasti potravin, do dalších segmentů. DODO umožní optimalizovat cenu dopravy v reálném čase17.října » SystemOnLine.cz Logistická služba DODO je příkladem, jak digitalizace a využití vyspělých technologií otevírají cestu k novým nebo vylepšeným službám. Jen díky technologiím pro pokročilou analýzu dat mohlo DODO zavést do logistiky poslední míle koncept dynamic… DODO přináší dynamickou cenotvorbu do logistiky. Prodejcům umožní optimalizovat cenu dopravy i úroveň poptávky v reálném čase12.října » Marketing Journal Ochota si připlatit za rychlé doručení je stále poměrně nízká. DODO na tu reaguje konceptem dynamické cenotvorby nabízející i levnější časová okna pro dopravu v ten samý den a zároveň příležitost ovlivnit lépe rozprostření doručení v čase. DODO přináší do logistiky dynamickou cenotvorbu12.října » Dopravní noviny 12.10. – Technologicko-logistická služba DODO nově do logistiky poslední míle přináší koncept dynamické cenotvorby a reaguje tak na zvyšující se tlak zákazníků na rychlé doručení za co nejnižší ceny. Zavedení dynamického nacenění doručení firmě umož… Třetina nakupujících chce objednávku z e-shopu doručit v den objednání a většina domů19.července » OnBusiness.cz Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou trhu. Zatímco o doručení zboží v den objednání (same-day) by stála takřka třetina nakupující… Rychlost doručení klíčem k udržení zákazníka. 37 % nakupujících kvůli dlouhé dodací lhůtě opustí košík19.července » Marketing Journal E-commerce je zejména o logistice. Dokládají to i zjištění průzkumu od Behavio pro společnost DODO. Například ta, že 37 % nakupujících opouští nákupní košík, není-li jim nabídnuto dostatečně rychlé dodání, a 29 % nakupujících již u daného obchodníka… Rychlost doručení klíčem k udržení zákazníka. 37 % nakupujících kvůli dlouhé dodací lhůtě opustí košík18.července » FeedIT.cz Praha, 18. července 2023: Česká e-commerce je v evropském měřítku mimořádně konkurenční a tisíce českých e-shopů spolu proto o zákazníky musí tvrdě bojovat. Kromě tlaku na efektivní marketing a zároveň co … Continue reading Rychlost doručení klíčem … Třetina nakupujících chce objednávku z e-shopu doručit v den objednání8.června » Reseller Magazine Online Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou trhu. Zatímco o doručení zboží v den objednání (same-day) by stála takřka třetina nakupující… Třetina nakupujících chce zboží z e-shopu doručit v den objednání, většina domů. Generace Z je nejnáročnější, ukazuje průzkum D1.června » EcoMonitor.cz Praha - Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou trhu. Zatímco o doručení zboží v den objednání (same-day) by stála takřka třetina na… |
|