Menka Peter |
Vztahuje se k |
Peter Menky (DODO): Proč potravinové řetězce vstupem na platformy riskují mnoho19.září » Dopravní noviny 20.9. - Když první odvážlivci vstoupili do segmentu doručování potravin, málokdo tušil, o jak populární a vyhledávanou službu za deset let půjde. Na růstu online nakupování potravin nic nezměnilo ani odeznění globální pandemie. Například americký gi… Jen rychlost nestačí16.července » SystemOnLine.cz Prostředí e-commerce je nesmírně konkurenční, což s sebou nese celou řadu doprovodných jevů včetně tlaku na neustálé posouvání zákaznické zkušenosti. Dobrým příkladem je i nepřetržité zrychlování doručení zboží, jehož extrémní formu dobře reprezentu… Peter Menky: Vzestup a pád Quick Commerce. Proč samotná rychlost nestačí?3.června » Dopravní noviny 3.6. – Honba za bleskovým doručením potravin, ale i dalších druhů „supermarketového“ zboží se okolo roku 2020 stala velkým hitem. Z tzv. Quick Commerce (q-commerce) se stalo jedno z nejostřeji sledovaných odvětví, do kterého VC investoři nalévali mi… Peter Menky: Vzestup a pád Quick Commerce. Proč samotná rychlost nestačí?31.května » FeedIT.cz Honba za bleskovým doručením potravin, ale i dalších druhů „supermarketového“ zboží se okolo roku 2020 stala velkým hitem. Z tzv. Quick Commerce (q-commerce) se stalo jedno z nejostřeji sledovaných odvětví, … Continue reading Peter Menky: Vzestup a … Tlak na rychlost i nákladovou efektivitu v last-mile logistice dále poroste. Pomohou AI predikce, alternativní vozidla i dynami11.ledna » Marketing Journal Decathlon loni zavedl same-day doručení sportovního vybavení včetně nadměrných zásilek. Dle ředitele DODO Group, Petra Menkyho, dorazí same-day doručování v hodinových slotech prakticky do všech segmentů e-commerce a pro zákazníky se stane očekávaný… Trendy v last-mile logistice: Tlak na rychlost a nákladovou efektivitu dál poroste11.ledna » Nová Večerní Praha Jeden z hlavních trendů, který jsme mohli v uplynulém roce pozorovat napříč celou e-commerce, je neustále... Doprava zdarma je strašně nezdravý fenomén, říká Menky z DODO7.prosince » Podnikatel.cz Čeští zákazníci si zvykli na dopravu zdarma. E-shopy si ale kvůli tomu musí ukrajovat z vlastních marží. Peter Menky (DODO): Jak zvládnout nápor objednávek během Black Friday a neztratit hlavu?1.listopadu » FeedIT.cz Black Friday se stal celosvětovým nákupním fenoménem a e-shopy během této každoroční akce zaznamenávají prudký nárůst online návštěvnosti a prodejů. Přestože potenciál pro zvýšení tržeb je značný, úspěch závisí na … Continue reading Peter Menky (DOD… Rychlost doručení klíčem k udržení zákazníka. 37 % nakupujících kvůli dlouhé dodací lhůtě opustí košík27.července » Zboží a Prodej Česká e-commerce je v evropském měřítku mimořádně konkurenční a tisíce českých e-shopů spolu proto o zákazníky musí tvrdě bojovat. Kromě tlaku na efektivní marketing a zároveň co nejnižší cenu zboží se však boj svádí i na poli kvality služeb. Jak uk… DoDo: Nároky lidí na rychlost doručení setrvale rostou18.července » MediaGuru Pokud se obchodníci nárokům spotřebitelů nepřizpůsobí, může to mít drtivý dopad na jejich byznys, říká Peter Menky ze společnosti DoDo. Doručování zásilek pomocí dronů? Testuje to česká firma20.ledna » Náš REGION Český logistický start-up DoDo začal v Maďarsku testovat doručování zásilek pomocí dronů. Získané zkušenosti by rád využil i na domácím trhu, sdělil komerční ředitel společnosti Peter Menky. Doručení ovlivňuje loajalitu zákazníků více než cena. Datart i Dodo radí, jak na logistiku26.října » CzechCrunch Na CzechCrunch e-commerce konferenci vystoupí špičky oboru. Podělí se o zkušenosti a know-how, jak správně na logistiku a související procesy. Příspěvek Doručení ovlivňuje loajalitu zákazníků více než cena. Datart i Dodo radí, jak na logistiku pochá… |
|