Renata Rosendorfská |
Vztahuje se k |
Proč značky ignorují ty, co mají peníze?21.října » Marketing&Media Svetr a bačkory tu nemají co dělat. Zbavme se už klišé, kterými jsme v reklamě obklopili zralé spotřebitele. V hlavním tématu aktuálního vydání MAM 43/2024 boříme mýty o zajímavých cílových skupinách. Článek Proč značky ignorují ty, co mají peníze?… Poslanci vybrali po třech finalistech do Rady ČT a Rady Českého rozhlasu2.února » MEDIAR Novým členem Rady České televize se mají šanci stát Jiří Bílek, Jakub Končelík a Tomáš Řehák, do Radě Českého rozhlasu půjde Miroslav Dittrich, Marek Lichtenberk anebo Oldřich Vágner. Trojici finalistů do obou „malých“ mediálních rad dnes v tajné vo… Marek Prchal u Andreje Babiše po 10 letech končí1.února » MEDIAR "Bylo to deset let, které jsou jednou za život," řekl politický marketér Prchal pro web Info.cz. Zdroj Renata Rosendorfská v čele datově-výzkumného oddělení GroupM30.ledna » Marketing&Media Renata Rosendorfská se od začátku letošního února stává novou CDAO, Chief Data Analytic Officer sítě mediálních agentur GroupM Czech Republic. Ve vedení vystřídá Jiřího Udatného, který tým GroupM opouští po 20 letech. Článek Renata Rosendorfská v če… Rosendorfská střídá v čele dat a výzkumu GroupM Udatného30.ledna » MediaGuru Renata Rosendorfská se posouvá do vedení datově-výzkumného oddělení GroupM. Vedení přebírá od Jiřího Udatného, který po 20 letech skupinu opouští. |
Michal Suchánek
- Český herec
Petr Kolečko
- Český dramatik, scenárista
Seznam.cz
- Internetová společnost
|