15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Tomáš Hynčica

Vztahuje se k

Communication Summit: Proč je dobrá pozitivní komunikace?

11.června » MediaGuru
Jak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference Communication Summit.

Nejoblíbenější příchutí ochuceného nealko piva je pomelo & grep, ukázal průzkum

21.března » Marketing&Media
Výzkumná společnost NADA přináší informace o konzumaci nealko piv s přichutí a radlerů. Oblíbilo si je 45 procent Čechů, kteří je konzumují alespoň jednou za 3 měsíce. Článek Nejoblíbenější příchutí ochuceného nealko piva je pomelo & grep, ukázal pr…

V divadlech mizí chlebíčky rychlostí skusu. Může za to cena i kvalita

7.února » PrahaIN.cz
Do divadla chodí většina návštěvníků za kulturním zážitkem či zábavou. Součástí téměř každého představení je ale také pauza, která kromě návštěvy WC často slouží jako prostor pro občerstvení a osvěžení. Noblesní atmosféra nabádá k pití vína či sektu…

NADA Research zpřístupňuje NÁRODNÍ DATA o zákaznících dalších tržních kategorií

24.listopadu » Protext
Praha 24. listopadu 2023 (PROTEXT) - Chováním obyvatel ČR nakupujících tělové krémy, mléka, gely a oleje, a nakupujících vitamínové doplňky, se zabývají dva reporty NADA Extract, které uvolnila k prodeji společnost NADA Research . Poznatky v reporte…

Startuje NADA: Nová výzkumná společnost přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

20.října » Metro
Praha 20. října 2023 (PROTEXT) - Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého k…

Startuje NADA: Nová výzkumná společnost přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

20.října » Protext
Praha 20. října 2023 (PROTEXT) - Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého k…

Startuje NADA – nová výzkumná agentura, kterou založili Hynčica z ResSolution, Tuček ze Stem/Marku a Veis z NMS

19.října » Marketing&Media
Nová výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů. Článek Startuje NADA – nová výzkumná agentura, kterou založili Hynčica z ResSolution, Tuček ze Stem/Marku a Veis z NMS se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Tuček, Hynčica a Veis spouštějí výzkumnou agenturu NADA

19.října » MediaGuru
Nová výzkumná agentura NADA Research se zaměřuje především na kontinuální mapování spotřebitelského chování české populace.

Tato informační stránka o Tomáš Hynčica zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Tomáš Hynčica" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes