Tomáš Hynčica |
Vztahuje se k |
Communication Summit: Proč je dobrá pozitivní komunikace?11.června » MediaGuru Jak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference Communication Summit. Nejoblíbenější příchutí ochuceného nealko piva je pomelo & grep, ukázal průzkum21.března » Marketing&Media Výzkumná společnost NADA přináší informace o konzumaci nealko piv s přichutí a radlerů. Oblíbilo si je 45 procent Čechů, kteří je konzumují alespoň jednou za 3 měsíce. Článek Nejoblíbenější příchutí ochuceného nealko piva je pomelo & grep, ukázal pr… V divadlech mizí chlebíčky rychlostí skusu. Může za to cena i kvalita7.února » PrahaIN.cz Do divadla chodí většina návštěvníků za kulturním zážitkem či zábavou. Součástí téměř každého představení je ale také pauza, která kromě návštěvy WC často slouží jako prostor pro občerstvení a osvěžení. Noblesní atmosféra nabádá k pití vína či sektu… NADA Research zpřístupňuje NÁRODNÍ DATA o zákaznících dalších tržních kategorií24.listopadu » Protext Praha 24. listopadu 2023 (PROTEXT) - Chováním obyvatel ČR nakupujících tělové krémy, mléka, gely a oleje, a nakupujících vitamínové doplňky, se zabývají dva reporty NADA Extract, které uvolnila k prodeji společnost NADA Research . Poznatky v reporte… Startuje NADA: Nová výzkumná společnost přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů20.října » Metro Praha 20. října 2023 (PROTEXT) - Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého k… Startuje NADA: Nová výzkumná společnost přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů20.října » Protext Praha 20. října 2023 (PROTEXT) - Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého k… Startuje NADA – nová výzkumná agentura, kterou založili Hynčica z ResSolution, Tuček ze Stem/Marku a Veis z NMS19.října » Marketing&Media Nová výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů. Článek Startuje NADA – nová výzkumná agentura, kterou založili Hynčica z ResSolution, Tuček ze Stem/Marku a Veis z NMS se nejdříve objevil na Marketing & Media . Tuček, Hynčica a Veis spouštějí výzkumnou agenturu NADA19.října » MediaGuru Nová výzkumná agentura NADA Research se zaměřuje především na kontinuální mapování spotřebitelského chování české populace. |
|