Jiří Udatný |
Vztahuje se k |
Sklik rozšiřuje možnosti cílení na základě dat prvních stran14.listopadu » MediaGuru Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný. Konec cookies. Noční můra marketérů je pro nás příležitost, říká Udatný ze Seznamu15.října » Forbes Na pozadí světového internetu dochází k jedné nenápadné, ale ve své podstatě obrovské změně – stále víc se blíží konec cookies třetích stran, tedy souborů, díky kterým firmy sledují chování uživatelů. Co to pro Čechy a české firmy znamená, popisuje … Seznam uvádí předplatné, jež vás zbaví reklam, a připravuje „prémiové“ Mapy18.září » mobilenet.cz Nabízí se, že „prémiová“ aplikace Mapy.cz bude vyžadovat předplatné. Aktuální novinkou je produkt „Seznam bez reklam“ za měsíční poplatek 179 korun. Seznam.cz nabízí uživatelům možnost zobrazování svých služeb bez reklam17.září » PR blog Seznam.cz Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun. „Na… Seznam.cz bez reklam za 179 Kč měsíčně: Luxus, nebo zbytečný výdaj? Uživatelé z ceny nadšení nejsou17.září » NašeTéma.cz Seznam.cz spustil nový produkt Seznam bez reklam za 179 Kč měsíčně. Přestože platforma slibuje čistší uživatelský zážitek, reakce na cenu jsou smíšené. Mnoho uživatelů si stěžuje, že je cena předplatného příliš vysoká. Seznam.cz bez reklam a sledování startuje17.září » CHIP.cz Otravují vás reklamy na stránkách Seznamu? Pak si můžete nově koupit produkt Seznam bez reklam a zbavit se jich. Není to ale zrovna levný produkt. Seznam.cz nabízí uživatelům nově možnost zobrazování svých služeb bez reklam17.září » Marketing Journal Na webech Seznam.cz přibyla k možnostem souhlasit s cílenou reklamou nebo zaplatit si za přístup s necílenou reklamou (nyní levněji za 49 Kč) i ta poměrně logická: zaplatit si za přístup bez reklam. Konec cookies třetích stran? Není na co čekat, zní ze Seznamu17.září » Marketing&Media Dosah kampaní plně závislých na cookies třetích stran klesá. Tento trend bude pokračovat, říká Jiří Udatný ze Seznamu. Ten své inzerenty na „cookieless“ dobu už připravuje. Článek Konec cookies třetích stran? Není na co čekat, zní ze Seznamu se nejd… Seznam.cz na svých webech umožní vypnout reklamy. Jejich zákaz bude stát 179 korun měsíčně17.září » CzechCrunch Ivo Lukačovič hledá nové způsoby, jak Seznam monetizovat. Zisky z cílené reklamy, na které dosud Seznam stál, mají být totiž neudržitelné. Článek Seznam.cz na svých webech umožní vypnout reklamy. Jejich zákaz bude stát 179 korun měsíčně se nejdříve … Seznam.cz spouští předplatné, kde skryje reklamy17.září » IToday.cz Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Článek Seznam.cz spouští předplatné, kde skryje reklamy se nejdříve objevil na IToday.cz . |
|