|
Vztahuje se k |
Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května15.května » Metro Praha 15. května 2025 (PROTEXT) - Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Už 27. května v O2 universu vystoupí experti z firem jako T-Mobile, Ikea nebo System… Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května15.května » Protext Praha 15. května 2025 (PROTEXT) - Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Už 27. května v O2 universu vystoupí experti z firem jako T-Mobile, Ikea nebo System… Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května6.května » Marketing Journal Jaká je síla kultury v rukou značek? To přiblíží na Communication Summitu Marcus Collins, autor knihy Fot the Culture proslulý stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé. Na Communication Summit přijede do Prahy i Marcus Collins5.května » MediaGuru Marcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu. Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit2.května » Marketing&Media Důvěra ve značky je v krizi. Největší jarní konference o marketingu a PR – Communication Summit 2025 – poradí, jak ji získat zpět. Článek Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže 27. května Communication Summit se nejdříve objevil na MAM . |
|