Marek Vomočil |
Vztahuje se k |
PR Brunch představil sedm trendů pro kampaně postavené na poslání firem16.ledna » MEDIAR V pořadí už 21. PR Brunch se věnoval poslání značek a jak může být prospěšné pro firmy i společnost. Své zkušenosti a osvědčené postupy představili Lenka Čábelová z Microsoftu, Jitka Plchová z Plzeňského Prazdroje, Marek Vomočil z IKEA a také Patrik… Česká IKEA je dražší než u sousedů. V Německu stojí stejná pohovka i o 16 tisíc méně22.prosince » E15.cz Švédský nábytkářský gigant IKEA se v Česku těší takové oblibě, že si zde může dovolit posadit cenu výrazně výš než u sousedů. To, že Poláci v modrožlutém nákupním centru nakupují levněji, je známá věc, že se ale Čechům vyplatí zajíždět i do bohatšíh… Nekomerční aktivity značek můžou přinést i byznysový efekt9.května » MediaGuru Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na konferenci Communication Summit. IKEA bude mít v Česku nového šéfa. Zaměří se na online prodej i boj proti klimatickým změnám11.srpna » CzechCrunch Švédský nábytkářský gigant IKEA hlásí velkou personální změnu, která se dotýká zastoupení pro český, slovenský a maďarský trh. Dosavadní generální ředitelku Mouniu El Hilali po třech letech, co seděla v nejvyšším křesle, střídá ostřílený manažer Dav… Značka není jen o prodejích, dnes jí musí jít o něco víc3.května » MediaGuru Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body. Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel. Ikea „jde na vzduch“. V Brně i Praze se rozšiřuje i na zahrádky25.května » Strategie.E15.cz S nábytkem, doplňky a typickým švédským jídlem z obchodního domu Ikea se nyní zákazníci nepotkají jen tradičně uvnitř obřího obchodu, ale i na pár místech venku. Ikea míří víc na vzduch. V Brně i Praze se rozšiřuje i na zahrádky25.května » E15.cz S nábytkem, doplňky a typickým švédským jídlem z obchodního domu Ikea se nyní zákazníci nepotkají jen tradičně uvnitř obřího obchodu, ale i na pár místech venku. Žena natáčela lascivní videa v prodejně s nábytkem. IKEA se ohradila11.května » iDNES.cz Obchodní řetěz IKEA se ohradil proti zneužití své prodejní plochy v jednom z jeho obchodů v Číně ke skrytému natáčení videí ženy v lascivních polohách. „IKEA důrazně odsuzuje chování, ke kterému došlo v Číně. Incident byl nahlášen tamní policii, kte… |
|