Karel Tlusťák |
Vztahuje se k |
Zlepšovat reklamu přestalo českému ROI Hunter dávat smysl. Proto začal analyzovat prodeje, aby omezoval plýtvání22.února » CzechCrunch Vymyslet dobrý produkt k dlouhodobému úspěchu firmy rozhodně nestačí. Své o tom ví i Karel Schindler, zakladatel společnosti ROI Hunter, jež před pár lety přišla s úspěšným nástrojem na hlídání návratnosti reklamních investic na Facebooku. Vznikl si… Chtěl pomoct tátovi, dnes je na roztrhání. Karel Schindler o svém prvním milionu24.března » Forbes Karel Schindler (dříve Karel Tlusťák) vede brněnskou firmu ROI Hunter, která úzce spolupracuje s Facebookem a Googlem a umožňuje retailerům plně využívat data ze sociálních sítí. Po šesti letech existence má firma pobočky po celém světě a promlouvá … KOMENTÁŘ: Marketing během boje s koronavirem? Otvírá se on-line prostor13.března » Marketing&Media Koronavirus a opatření proti jeho šíření brzdí ekonomiku a zastavil řadu marketingových kampaní. “Je však větší prostor ve všech on-line reklamních formátech,” píše v komentáři Karel Tlusťák, majitel společností ROI Hunter a Business factory. Asi sa… Business Factory znásobila objem investic na FB a Googlu26.listopadu » MediaGuru Přes technologie společnosti Business Factory protékají na Facebook a Google každoročně násobky reklamních investic. Business Factory investuje 1 milion eur na inovace25.června » MagazinSecurity.cz Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu … Business Factory investuje 1 milion eur na inovace24.června » FeedIT.cz Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu … Newsfeed Day: Facebook Stories přebírají reklamní prostor18.dubna » MediaGuru Z hlavní facebookové stránky se reklamní prostor na největší sociální síti přesouvá do Stories, uvedl na konferenci Newsfeed Day Karel Tlusťák. Newsfeed Day 201912.března » MEDIAR |
São Paulo
- Největší město Brazílie
|