15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Karel Tlusťák

Vztahuje se k

Zlepšovat reklamu přestalo českému ROI Hunter dávat smysl. Proto začal analyzovat prodeje, aby omezoval plýtvání

22.února » CzechCrunch
Vymyslet dobrý produkt k dlouhodobému úspěchu firmy rozhodně nestačí. Své o tom ví i Karel Schindler, zakladatel společnosti ROI Hunter, jež před pár lety přišla s úspěšným nástrojem na hlídání návratnosti reklamních investic na Facebooku. Vznikl si…

Chtěl pomoct tátovi, dnes je na roztrhání. Karel Schindler o svém prvním milionu

24.března » Forbes
Karel Schindler (dříve Karel Tlusťák) vede brněnskou firmu ROI Hunter, která úzce spolupracuje s Facebookem a Googlem a umožňuje retailerům plně využívat data ze sociálních sítí. Po šesti letech existence má firma pobočky po celém světě a promlouvá …

KOMENTÁŘ: Marketing během boje s koronavirem? Otvírá se on-line prostor

13.března » Marketing&Media
Koronavirus a opatření proti jeho šíření brzdí ekonomiku a zastavil řadu marketingových kampaní. “Je však větší prostor ve všech on-line reklamních formátech,” píše v komentáři Karel Tlusťák, majitel společností ROI Hunter a Business factory. Asi sa…

Business Factory znásobila objem investic na FB a Googlu

26.listopadu » MediaGuru
Přes technologie společnosti Business Factory protékají na Facebook a Google každoročně násobky reklamních investic.

Business Factory investuje 1 milion eur na inovace

25.června » MagazinSecurity.cz
Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu …

Business Factory investuje 1 milion eur na inovace

24.června » FeedIT.cz
Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu …

Newsfeed Day: Facebook Stories přebírají reklamní prostor

18.dubna » MediaGuru
Z hlavní facebookové stránky se reklamní prostor na největší sociální síti přesouvá do Stories, uvedl na konferenci Newsfeed Day Karel Tlusťák.
São Paulo - Největší město Brazílie

Tato informační stránka o Karel Tlusťák zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Karel Tlusťák" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes