Zuzana Cieciotková |
Related to |
Z Ostravaru se stává národní značka3.June » Zboží a Prodej Pivovar Ostravar oznámil vstup na celonárodní trh. Ostravské značky Ostravar 12, Mustang a Černá Barbora budou nově k dostání v pěti největších obchodních řetězcích v zemi i na dvou moderních on-line platformách rohlik.cz a kosik.cz. Do budoucna má … Vstup na národní trh podpoří Ostravar ostravskou kampaní3.June » MediaGuru Ostravar vstupuje na celonárodní trh. Do budoucna chce čepovat pivo ve dvou tisících hospodách po celé republice. Pivo Ostravar se začne prodávat po celé republice, přibývá mu i hospod2.June » ČRo Ostrava Ostravský pivovar vstupuje na celorepublikový trh. Vybraná piva se začnou prodávat v pěti největších obchodních řetězcích i v internetových obchodech Košík a Rohlík. Pivo Ostravar se začne prodávat po celé republice, přibývá mu i hospod2.June » iDNES.cz Ostravský pivovar Ostravar vstupuje na celorepublikový trh. Piva Ostravar 12, Mustang a Černá Barbora se začnou prodávat v pěti největších obchodních řetězcích i v internetových obchodech Košík.cz a Rohlík.cz. Cool uvedl nové kombinace pivních mixů – malina s borůvkou a višeň s limetkou27.May » Tojesenzace.cz Oblíbená značka ovocných pivních mixů Cool před startem léta rozšířila svou nabídku. Nealkoholickou řadu obohatila příchuť Malina a borůvka, variantou Prodeje ovocných pivních mixů rostly o 40 %. Staropramen reaguje novými příchutěmi18.May » Marketing&Media Obliba ovocných pivních mixů v posledních letech rosta. Loni prodeje rostly o více než 40 %. Stejný nárůst zaznamenaly i prodeje značky Cool. Společnost Pivovary Staropramen na tento trend reaguje rozšířením o nové příchutě – nealko Malina a borůvka… Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů17.July » Marketingové noviny Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje svou nabídku pivních mixů značky Cool. Novým přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Varianty bez alkoholu v posledních letech táhnou prodeje celé kategorie, jejíž objem díky nim v minulém … |
Tomáš Klus
- Zpěvák
|