Petr Cikán |
Vztahuje se k |
Sherpas se mění na skupinu: Vznikají nové dvě divize mající staronové šéfy s majetkovým podílem, skupinu řídí Plotěný14:15 » FeedIT.cz Praha, 25. dubna 2024 – Agentura Sherpas se nově se mění na skupinu Sherpas. K již fungující divizi Sherpas TECH pod vedením Petra Cikána přibývají další dvě samostatné agentury. Sherpas Experience … Continue reading Sherpas se mění na skupinu: Vzni… Vítání občánků 1. 4. 2022, 10:3018.května » Jindřichův Hradec V pátek 1. dubna v 10:30 byly v refektáři Muzea fotografie a moderních obrazových médií přivítány tyto děti Eliáš Dohnal, Petr Cikán, Zuzana Korbelová, Sofie Mazancová, Jasmína Novotná, Nela Šelongová a Daniela Šmídová. Češi dávají e-mailům osm sekund30.srpna » Reseller Magazine Online Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Sezn… Budujte vztah se zákazníkem15.dubna » Zboží a Prodej Všichni ho znají, řada firem a podnikatelů ho používá, ale jen ti nejlepší vědí, jak ho efektivně využít. Newslettery a e-mailingy mohou podnikání škodit, ale také mu přinášet kýžený efekt v podobě budování vztahu se zákazníkem a tím i zvyšovat obra… Vánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR29.března » Reseller Magazine Online Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. Množství odesílaných e-mailů… Vánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR. Obchodníci si s nařízením poradili27.března » STATISTICKY[cz] Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. Množství odesílaných e-mailů… Vánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR. Obchodníci si s nařízením poradili21.března » Kurzy.cz Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. |
Ester Ledecká
- Česká snowboardistka
Seznam.cz
- Internetová společnost
TOP 09
- Pravicová politická strana
|