Štěpán Hodač |
Vztahuje se k |
Jak provést úspěšný rebranding? Inspirujte se příběhem firmy Beavia4.června » BusinessInfo.cz Jak se dá i v malé firmě, která nemá k dispozici miliónové rozpočty, provést úspěšná změna obchodní značky, tzv. rebranding? Svou vlastní zkušenost v rozhovoru krok po kroku představí Kamila Lhotáková, spolumajitelka a šéfka marketingu společnosti B… Vzal krumpáč a překopal babičce kuchyň. Bez toho by nemohl začít podnikat12.ledna » Podnikatel.cz Začátky podnikání si mnohdy žádají oběti. V příběhu, který vypráví Štěpán Hodač, to odnesla babiččina kuchyň, ze které se stala potravinářská provozovna. Musela si pak vystačit po nějakou dobu jen s malým vařičem. Od výroby hummusu se dostal ke korejskému kimchi. Toto je příběh Štěpána Hodače10.ledna » Podnikatel.cz Štěpán Hodač začínal s výrobou a prodejem hummusu. Zákazníci si jeho produkty pamatují ještě pod značkou I Love Hummus. Svoji produktovou řadu rozšířil o korejskou fermentovanou přílohu kimchi (kimčchi) a přejmenoval svoji značku na Beavia. Začal podnikat sám a z ničeho, teď má parťačku a vydělávají miliony1.října » iDNES.cz Štěpán Hodač se proslavil vlastním receptem na hummus a kimchi. Se svými produkty oslovil spoustu zákazníků a svou firmu a značku I love Hummus dobře rozjel. Po deseti letech se mu podařilo získat investora a spolu s ním i manažerku Kamilu Lhotákovo… Příběh jednoho rebrandingu: Od I love hummus k Beavia7.června » MediaGuru Značka I love Hummus se letos rozhodla k rebrandingu. Důvodem bylo, že název jí začal být příliš těsný. Pomohl Čechům objevit hummus i kimčchi. Teď se chce s fermentovanými potravinami ukázat v Evropě25.dubna » CzechCrunch Štěpán Hodač narazil na hummus během dovolené a rovnou z něj dostal běhavku. Zachutnal mu ale natolik, že na něm postavil byznys. Příspěvek Pomohl Čechům objevit hummus i kimčchi. Teď se chce s fermentovanými potravinami ukázat v Evropě pochází z Cz… Dva roky od prvního lockdownu v Česku. Obraty e-shopů rostly i o stovky procent17.března » Metro Praha 17. března 2022 (PROTEXT) - Uplynuly dva roky od prvního lockdownu a dočasného uzavření kamenných obchodů v Česku. Pandemie Covid-19 pak výrazně zrychlila dlouhodobý trend přesunu maloobchodu na internet. Celková hodnota zboží prodaného přes i… Dva roky od prvního lockdownu v Česku. Obraty e-shopů rostly i o stovky procent17.března » Protext Praha 17. března 2022 (PROTEXT) - Uplynuly dva roky od prvního lockdownu a dočasného uzavření kamenných obchodů v Česku. Pandemie Covid-19 pak výrazně zrychlila dlouhodobý trend přesunu maloobchodu na internet. Celková hodnota zboží prodaného přes i… Hosté Apetýtu: Dana a Libor Nopovi28.dubna » ČRo Brno Korejský fermentovaný zeleninový salát kimchi se řadí mezi pět nejzdravějších potravin na světě. Většinou je pikantní a specificky aromatický. I love Hummus míří na zahraniční trh a spouští německý e-shop14.září » FeedIT.cz 14. 9. 2020, Praha – Společnost I love Hummus se zalistovala do více než 700 obchodů a obchodních řetězců po celé České a Slovenské republice a úspěšně expanduje i do dalších evropských zemí. Během pandemie COVID-19 ve spolupráci s CzechTrade spusti… Kimchi aneb zabiják chřipky. „Je to korejský zázrak, který posiluje imunitu,“ říká Štěpán Hodač7.května » ČRo Hradec Králové Už jste ochutnali kimchi? Laicky řečeno je to zelný salát v korejském podání, říká se mu také zabiják chřipky. Obsahuje antivirotika a pozitivně ovlivňuje střevní mikrobiom, kde se tvoří imunita. |
Pavel Březovský
- Ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv
Leoš Heger
- Ministr zdravotnictví ČR
TOP 09
- Pravicová politická strana
|