Eduard Piňos |
Vztahuje se k |
Jak odvážné nápady mění marketingové kampaně ve zlato15.listopadu » Marketing&Media Jak na úspěšné kampaně ukázali Eduard Piňos z Accolade, Luboš Jahoda z VCCP a Daniel Časar z Kooperativy. Článek Jak odvážné nápady mění marketingové kampaně ve zlato se nejdříve objevil na MAM . Accolade Funds: nový umbrella brand přináší v aktuální kampani svěží pohled na investice4.listopadu » Marketing&Media Skupina Accolade spustila kampaň, v níž představuje značku Accolade Funds. Nový umbrella brand provází claim „Expanding horizons“ odkazující jak na příležitosti pro stabilní a udržitelný růst, tak na inovativní perspektivu pohledu na investice. Ta s… Marketingovým ředitelem Accolade se stal Eduard Piňos6.června » MediaGuru Accolade hlásí změny v marketingovém týmu. Do jeho čela nastoupil Eduard Piňos. Novou tváří je také Alexandra Drozdová a ve varšavské kanceláři Joanna Niemirska. Do Accenture Interactive přišli Eduard Piňos a Tomáš Burda8.listopadu » MediaGuru Eduard Piňos povede oblast digitálního marketingu pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko. Tomáš Burda se bude věnovat digitálnímu marketingu. Tým Accenture Interactive v České republice se rozrůstá8.listopadu » Marketing&Media Jak už MAM informoval, do konzultační společnosti nastoupil Eduard Piňos, doplnil ho i Tomáš Burda. Budou rozvíjet projekty digitálního marketingu. Brutální fotky umírajících v covidáriích? Vláda spustí novou kampaň7.listopadu » iDNES.cz Jedinou cestou z epidemie je podle vlády očkování. To však pokulhává především mezi mladými. Resort se proto rozhodl změnit kurz a stávající očkovací kampaň zaměřit na ně, i když právě oni nemocnice zrovna neplní. Tlak se nyní přesune na sociální sí… Eduard Piňos přestoupil do agentury Accenture Interactive5.října » Marketing&Media Po více než roce, kdy byl šéfem digitálu agentury Optimist a staral se o globální kampaně Škody, je nyní manažerem digitálního marketingu v Accenture Interactive. Očkovací kampaň je podle expertů slabá. Stála 50 milionů, přitom není vidět, tvrdí9.srpna » Aktuálně.cz Odborníci tvrdí, že kampaň by měla lépe zohlednit, že na každou skupinu funguje něco jiného. Povinné očkování je podle nich poslední možností. Očkovaní si výhody zaslouží, myslí si Češi. Rozdělení společnosti na dvě kategorie jim už nevadí, má to ale háček14.července » Lidovky.cz Česká společnost bývá považována za rovnostářskou, zvýhodnění jedné skupiny se jí příliš nezamlouvá. Až do chvíle, než dojde na očkování. Podle nejnovějšího průzkumu totiž v české populaci s rostoucími počty vakcinovaných stoupá také ochota připusti… |
Barbora Jánová
- Česká herečka
Jana Plodková
- Česká herečka
Barbora Poláková
- Česká herečka
Michal Horáček
- Textař
Clinton Bill
- 42. prezident USA
Google
- Vyhledávač a internetová reklamní agentura
|