Milan Šemelák |
Vztahuje se k |
Jsme společnost odpovědí, ale zapomínáme na správné otázky. Nezbavujeme se odpovědnosti a ptejme se, říká Šemelák15.března » info.cz Proč po více než dvaceti letech opustil perfektně rozjetou kariéru konzultanta? Co vlastně nabízí jeho nový projekt Stage on Mars? A proč se domnívá, že všichni lidé dovedou být stejně kreativní? Skoro by se zdálo, že na jednoho člověka je to až pří… Vais z Logportu vstoupil investicí do projektu Stage on Mars3.února » MediaGuru Dvacet milionů korun investuje zakladatel Logportu David Vais do projektu, který pomáhá firmám definovat otázky o směřování jejich byznysu a leadershipu. Jsme společnost odpovědí, ale zapomínáme na správné otázky. Nezbavujeme se odpovědnosti a ptejme se, říká Šemelák20.ledna » info.cz Proč po více než dvaceti letech opustil perfektně rozjetou kariéru konzultanta? Co vlastně nabízí jeho nový projekt Stage on Mars? A proč se domnívá, že všichni lidé dovedou být stejně kreativní? Skoro by se zdálo, že na jednoho člověka je to až pří… David Vais z Logportu investoval do poradenského projektu Stage on Mars15.prosince » Marketing&Media Investice 20 milionů korun zajistí poradenskému projektu Milana Šemeláka Stage on Mars zázemí na dva roky a digitalizaci. Článek David Vais z Logportu investoval do poradenského projektu Stage on Mars se nejdříve objevil na Marketing & Media . Šéfoval značce O2, pracoval pro řadu korporací i startupů. S novým projektem dělá anticonsulting1.prosince » CzechCrunch Spojení lidí z úplně odlišných odvětví. Do projektu Stage on Mars Milana Šemeláka investuje dvacet milionů David Vais, jenž jinak oživuje brownfieldy. Článek Šéfoval značce O2, pracoval pro řadu korporací i startupů. S novým projektem dělá anticonsu… Kybernetický zákon se prodraží. Je nutné jít nad rámec evropské směrnice?8.listopadu » Ekonom iHNed.cz Cenovka ve výši 1,7 miliardy eur či aktuálně téměř 44 miliard Kč. To je částka, kterou si podle mezinárodní konzultantské společnosti Frontier Economics vyžádá implementace evropské směrnice NIS2 a návrh nového kybernetického zákona, na jehož... Co přináší daňový balíček a je vhodné jej nazývat ozdravným?7.listopadu » Ekonom iHNed.cz V posledních měsících (nejen) v médiích rezonují diskuse kolem vládního ozdravného balíčku, přičemž se není čemu divit. Jedná se o návrh s dopadem na téměř každého z nás. Návrh čítá více než 50 opatření, která mají mít pozitivní dopad na aktuálně ne… Poptávka po úvěrech na financování modernizace a dostupnosti bydlení poroste3.listopadu » Ekonom iHNed.cz Stavební spoření přežilo, ale od roku 2024 se sníží státní podpora na polovinu. Zároveň s tím se rozšíří působnost stavebních spořitelen o oblast dotačního poradenství a financování energetických úspor. „V relativně krátkém čase jsme museli... Na vlně podnikání s Milanem Šemelákem o hledání firemní vize na divadelních prknech2.listopadu » Ekonom iHNed.cz V reklamě začínal Milan Šemelák před dlouhými lety jako copywriter, prošel množstvím kreativních, strategických a konzultačních pozicí, dostal se dokonce až na vysokou manažerskou pozici v prestižní londýnské společnosti, nakonec ale zjistil, že se.… Když jste nudní, nic vám nepomůže. „Platí to pro značky i politiky,“ říká marketingový expert29.září » HlidaciPes.org Lidé jako Trump, Matovič nebo Babiš umějí pracovat s emocemi a hlavně – nebojí se ze sebe udělat marketingový produkt. Proto vítězí, říká Milan Šemelák, který jako expert na reklamu a marketing prošel řadou agentur na kreativních a strategických poz… Fiala, Bartoš a spol.? Nerozumím jim... Expert zničil jejich kampaň. Chyba jako s Čaputovou22.září » ParlamentniListy.cz Marketingový expert Milan Šemelák tvrdí, že populisté na celém světě budou válcovat liberální demokracii do té doby, než se i ostatní naučí mluvit srozumitelně. „Když se podívám na billboardy opozičních stran v Česku, těm já vůbec nerozumím. Co je t… Liberální demokracie prohrává, lidé jí nerozumí. Volby vyhrávají manipulátoři, míní marketér Šemelák20.září » Český rozhlas Plus Na jedné straně populisté, na druhé teoretizující intelektuálové. Tak popisuje současnou politiku nejen v Česku, ale i kdekoliv jinde Milan Šemelák, marketér a copywriter. |
|