Michaela Suráková |
Vztahuje se k |
Jak se rodí nová televizní stanice na českém trhu. Warner TV ukazuje cestu10.prosince » Marketing&Media Na českém vysoce konkurenčním televizním trhu existuje stále prostor pro nové projekty. Musejí však mít jasnou vizi a promyšlenou strategii. Článek Jak se rodí nová televizní stanice na českém trhu. Warner TV ukazuje cestu se nejdříve objevil na MAM… Atmedia pro rok 2025 zdražuje TV reklamu o 15 až 20 procent23.října » Marketing&Media Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro ni bude 15–20procentní navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany … Atmedia zdražuje TV reklamu o 15 až 20 %23.října » Parabola.cz Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro ni bude 15-20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavate… Atmedia zdraží reklamu o 15-20 %, vyjednává o kanálech AMC23.října » MediaGuru Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia chystá stejně jako další hráči na televizním trhu dvouciferné navýšení cen televizní reklamy. Cooke: Warner TV může přinést videotéce Max nové předplatitele16.října » MediaGuru Pro provozovatele kanálu Warner TV a videotéky Max je v současnosti globálním cílem rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu předplatitelů, říká v rozhovoru Atmedia expert talks Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery. Atmedia zaznamenává výrazný převis poptávky po TV reklamě4.září » Parabola.cz Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. Poptávka po TV reklamě převyšuje kapacitu i na Atmedia4.září » MediaGuru Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu poptávaných GRPů. Atmedia navyšuje podíl na trhu a zaznamenává výrazný převis poptávky po TV reklamě4.září » SatCentrum Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. To představuje meziroční nárůst o deset procent. Proč globální hráči placené TV vstupují na trh volně šířených stanic?26.června » MediaGuru Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia. Co s televizí přes anténu? Nejen velké stanice v ní pořád vidí budoucnost17.června » DigiZone.cz Ačkoliv stoupá podíl domácností, které sledují televizní stanice v placené distribuci, volné vysílání „přes anténu“ hned tak neskončí. ČRA už téměř vyprodaly prostor v celoplošných TV sítích13.června » MediaGuru Operátor České Radiokomunikace na konferenci Digimedia 2024 oznámil, že vyjma jedné televizní pozice už je prostor v celoplošných DVB-T2 multiplexech vyprodán. |
Seznam.cz
- Internetová společnost
|