15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Michaela Suráková

Vztahuje se k

Jak se rodí nová televizní stanice na českém trhu. Warner TV ukazuje cestu

10.prosince » Marketing&Media
Na českém vysoce konkurenčním televizním trhu existuje stále prostor pro nové projekty. Musejí však mít jasnou vizi a promyšlenou strategii. Článek Jak se rodí nová televizní stanice na českém trhu. Warner TV ukazuje cestu se nejdříve objevil na MAM…

Atmedia pro rok 2025 zdražuje TV reklamu o 15 až 20 procent

23.října » Marketing&Media
Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro ni bude 15–20procentní navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany …

Atmedia zdražuje TV reklamu o 15 až 20 %

23.října » Parabola.cz
Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro ni bude 15-20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavate…

Atmedia zdraží reklamu o 15-20 %, vyjednává o kanálech AMC

23.října » MediaGuru
Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia chystá stejně jako další hráči na televizním trhu dvouciferné navýšení cen televizní reklamy.

Cooke: Warner TV může přinést videotéce Max nové předplatitele

16.října » MediaGuru
Pro provozovatele kanálu Warner TV a videotéky Max je v současnosti globálním cílem rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu předplatitelů, říká v rozhovoru Atmedia expert talks Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery.

Atmedia zaznamenává výrazný převis poptávky po TV reklamě

4.září » Parabola.cz
Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti.

Poptávka po TV reklamě převyšuje kapacitu i na Atmedia

4.září » MediaGuru
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu poptávaných GRPů.

Atmedia navyšuje podíl na trhu a zaznamenává výrazný převis poptávky po TV reklamě

4.září » SatCentrum
Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. To představuje meziroční nárůst o deset procent.

Proč globální hráči placené TV vstupují na trh volně šířených stanic?

26.června » MediaGuru
Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.

Co s televizí přes anténu? Nejen velké stanice v ní pořád vidí budoucnost

17.června » DigiZone.cz
Ačkoliv stoupá podíl domácností, které sledují televizní stanice v placené distribuci, volné vysílání „přes anténu“ hned tak neskončí.

ČRA už téměř vyprodaly prostor v celoplošných TV sítích

13.června » MediaGuru
Operátor České Radiokomunikace na konferenci Digimedia 2024 oznámil, že vyjma jedné televizní pozice už je prostor v celoplošných DVB-T2 multiplexech vyprodán.
Seznam.cz - Internetová společnost

Tato informační stránka o Michaela Suráková zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Michaela Suráková" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes