15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Michaela Suráková

Vztahuje se k

Reklamní prostor Warner TV bude prodávat Atmedia, zapojí se i do měření

6.března » Marketing&Media
Filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery bude na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat mediální zastupitelství Atmedia. Od stejného data bude Warner TV zapojena do oficiálního m…

Reklamu na Warner TV bude prodávat Atmedia

6.března » Parabola.cz
Reklamní prostor na nové filmové a seriálové televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery, jež zahájí pravidelné vysílání 2. dubna 2024, bude nabízet mediální zastupitelství Atmedia.

Warner TV se zapojí do měření sledovanosti

6.března » DigiZone.cz
Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia.

Rok 2023 podle Atmedia: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti

2.ledna » Parabola.cz
Minulý rok přinesl mediálnímu zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje téměř 30 televizních stanic, úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se společnosti podařilo rozší…

Trh VOD služeb v Česku ještě nasycen není, Atmedia cílí na 6 %

4.prosince » MediaGuru
Managing directorka zastupitelství Atmedia Michaela Suráková hodnotí vývoj televizního trhu v letošním roce. Vyjadřuje se i k pozici VOD služeb a k eventualitě, zda by Atmedia neprodávala reklamu pro Netflix nebo Disney+.

Market Tools Stage: Dopolední příběhy a emoce

10.listopadu » Marketing&Media
Market Tools Stage na Forum Media 2023 nabídla plno zajímavých přednášek. Článek Market Tools Stage: Dopolední příběhy a emoce se nejdříve objevil na Marketing & Media .

CRA: V terestrickém TV vysílání jsou stále volné kapacity

31.října » MediaGuru
Marcel Procházka z Českých Radiokomunikací vystoupil jako další z hostů odborného dialogu mediálního zastupitelství Atmedia.

Atmedia zvýší pro 2024 reklamní TV ceny o 15 až 20 %

12.října » MediaGuru
Dvouciferné navýšení ceny televizní reklamy pro rok 2024 oznámilo i zastupitelství tematických stanic Atmedia,

Atmedia následuje Novu a Primu, TV reklamu zdraží o 15 až 20 procent

12.října » Marketing&Media
Mediální zastupitelství Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2024. Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě společnost zdraží reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 procent. A stejně…

Atmedia zdraží televizní reklamu o 15 až 20 %

12.října » Parabola.cz
Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia, které letos oslavilo 15 let působení na českém TV trhu, představuje obchodní politiku pro rok 2024. Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě společnost v příštím roce zdraží…

Atmedia už 15 let buduje (nejen) trh tematických TV stanic u nás

14.září » SatCentrum
Atmedia vstoupila na český trh v roce 2008 jako nezávislé mediální zastupitelství tematických televizních stanic. V roce 2009 se zapojila do oficiálního elektronického měření TV sledovanosti a začala prodávat reklamní prostor na oficiální TV měnu – …
Seznam.cz - Internetová společnost

Tato informační stránka o Michaela Suráková zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Michaela Suráková" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes