Anna Brzybohatá |
Vztahuje se k |
Učitel je často na spoustu věcí sám. Cena GTP CZ je jednou z cest, jak najít propojení s kolegy podobného smýšlení, říká Roman4.listopadu » Eduin Učebnice a jejich kvalita dlouhá léta nebyly v české vzdělávací debatě velké téma. Teď se o nich mluví jako o zásadním prostředku, kterým se nové kurikulum má dostat do škol. Anna Brzybohatá: Náš stát trpí schizofrenií místní samosprávy a centrální státní správy. Největší problém je v krizovém řízení,31.října » Učitelské listy Je potřeba vyřešit krizové řízení v malých obcích, aby se situace neopakovala. Armáda mohla být na místě už dopředu, neskutečně pomohla řeši... Náš stát trpí schizofrenií místní samosprávy a centrální státní správy. Největší problém je v krizovém řízení, říká ředitel jed29.října » Eduin Učebnice a jejich kvalita dlouhá léta nebyly v české vzdělávací debatě velké téma. Teď se o nich mluví jako o zásadním prostředku, kterým se nové kurikulum má dostat do škol. Inovace oborové soustavy je nezbytná. Studenti se dnes musí brzy profilovat, potřebujeme více všeobecných oborů21.října » Eduin Učebnice a jejich kvalita dlouhá léta nebyly v české vzdělávací debatě velké téma. Teď se o nich mluví jako o zásadním prostředku, kterým se nové kurikulum má dostat do škol. Je doba hojnosti, která ale nebude trvat věčně. Finance dojdou, říká k podpoře zavedení informatiky do škol Ondřej Neumajer21.října » Eduin Na rozvoji digitálních kompetencí dětí budou muset spolupracovat všichni učitelé, o tom už není sporu. Umělá inteligence jim může významně urychlit přípravy nebo je inspirovat ve slovním hodnocení, míní Ondřej Neumajer. Identita školy je především o místě a budově. Když teče potrubí, je nesmysl řešit logo, říká grafický designér7.října » Eduin Webové stránky škol mají být hlavně přehledné. Veřejné školy si vzájemně nekonkurují a můžou si pomoct. Vizuální identitu proto nemusí řešit tolik jako soukromé školy nebo komerční sféra, říká Lumír Kajnar. Školství dostalo v návrhu rozpočtu přidáno ze všech resortů nejvíce. Odbory se ale ptají, jak se budou peníze rozdělovat7.října » Eduin Učebnice a jejich kvalita dlouhá léta nebyly v české vzdělávací debatě velké téma. Teď se o nich mluví jako o zásadním prostředku, kterým se nové kurikulum má dostat do škol. Ve školství se pouze hasí požáry, stále nepřichází nikdo se systémovou reformou30.září » Eduin Učebnice a jejich kvalita dlouhá léta nebyly v české vzdělávací debatě velké téma. Teď se o nich mluví jako o zásadním prostředku, kterým se nové kurikulum má dostat do škol. Nic jako sněhové vločky nepozoruji. Děti vydrží opravdu hodně, ale valí se toho na ně dnes extrémně moc, říká výzkumnice30.září » Eduin „Jestliže rodina spolupracuje a škola použije prostředky, které má, měla by se šikana zastavit. Pokud pokračuje, je tam zřejmě další okolnost či okolnosti, které komplikují situaci, a je potřeba zapojit pomoc dalších institucí,” říká psycholožka Len… Říkáme „to bude dobrý”, i když to není pravda. O těžkých situacích, jako jsou povodně, bychom dětem neměli lhát, říká Petra Wün25.září » Eduin Děti potřebují slyšet, že situace nebude lehká, když není. Vědí daleko více, než si myslíme. Jestliže s dospělými nemohou otevřeně mluvit, jejich fantazie je často mnohem hrozivější než skutečná realita, popisuje ředitelka centra LOCIKA. |
Miroslav Ševčík
- Český ekonom a vysokoškolský učitel
Miroslav Krejča
- Politik za ČSSD
Vladimír Dryml
- Politik za ČSSD
|