15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Ladislav Dianiška

Vztahuje se k

Prima zdražuje reklamu o 18 až 22 procent. Kteří klienti si připlatí nejvíc?

21.října » Marketing&Media
Obchodní zastupitelství Media Club představilo obchodní politiku pro rok 2025. Nejvyšší nárůst ceny čeká televizní reklamu, a to o 18 až 22 procent. V onlinu dosáhne inflace u vybraných formátů osm až deset procent, rozhlasová reklama podraží o pět …

Nákupu TV reklamy pomohou detailnější plány klientů

23.října » MediaGuru
Media Club reaguje na úbytek televizních GRP a vysokou poptávku po televizní reklamě zdražením a zaváděním nových nástrojů, které mají vést k detailnějším informacím o ročních plánech klientských kampaní, říká Ladislav Dianiška.

Media Club jako jednička na trhu zvyšuje ceny, mění cílovou skupinu na dospělé 18–69 let a zapojuje do kampaní UI

12.října » Tojesenzace.cz
Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2024. Media Club je stabilní jedničkou na trhu na poli The post Media Club jako jednička na trhu zvyšuje ceny, mění cílovou skupinu na dospělé 18–69 let a zapojuje do kam…

Media Club jako jednička na trhu zvyšuje ceny, mění cílovou skupinu na dospělé 18–69 let a zapojuje do kampaní UI

12.října » SatCentrum
Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2024. Media Club je stabilní jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy s podílem sledovanosti 37 %, podílem poslechu 41 % a zasáhne přes 6,3 mil. reálných …

Media Club zvyšuje ceny, mění cílovou skupinu na dospělé

11.října » Parabola.cz
Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2024. Media Club je stabilní jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy s podílem sledovanosti 37 %, podílem poslechu 41 % a zasáhne přes 6,3 mil. reálných …

Media Club zapojuje umělou inteligenci pro rozložení TV kampaní

7.listopadu » MediaGuru
Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci. Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných cílových skupin.

Nárůst online služeb může ovlivnit cenu za televizní GRP

1.července » MediaGuru
Rostoucí poptávka po televizní reklamě na jedné straně, ale také očekávaný růst streamingových služeb na straně druhé mohou ovlivnit vývoj cen za televizní GRP.

Denně se modlíme, aby se nestalo něco dalšího dramatického, co změní trh

1.ledna » Marketing&Media
Media Club, který prodává i reklamu televizi Prima, letos plánuje zdražovat o pět procent. Peníze na trhu jsou, říkají obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška a provozní ředitel Prima TV Vladimír Pořízek. Přinášíme s nimi v plném rozsahu rozh…

Novu porážíme několik dní v týdnu, říkají zástupci Media Clubu

31.října » Marketing&Media
Media Club, který prodává i reklamu televizi Prima, letos plánuje zdražovat o pět procent. A těší ho čísla sledovanosti. Například Slunečná na televizi Prima začíná Novu porážet i v několika dnech za týden, což mění vnímání klientů i zadavatelů, řík…
Hynek Čermák - Český herec
Andrej Babiš - Český podnikatel a politik, předseda hnutí ANO
AGROFERT HOLDING, a.s. - Zemědělství, lesnictví, těžba dřeva a rybolov
Seznam.cz - Internetová společnost

Tato informační stránka o Ladislav Dianiška zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Ladislav Dianiška" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes